Gå til innhold

heisann jenter. jeg joiner dere jeg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en jente på 19, fra Oslo, som studerer. vet, det er kanskje ikke verdens beste situasjon å få bar i for mange, men for emg er det perfekt. mye fritid, og kan være hjemme når jeg vil, ingen jobb som jeg må være på når jeg evt blir kvalm osv. har så utrolig lyst på en baby. men men kjære er ikke klar, dessverre. han er 21 og jobber. ønsker han er klar snart=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som å se meg selv skrive dette..

Er 18 og forloveden 24 da

Velkommen i klubben

Skrevet

hei. jeg skrev her for ca. 4-3 mnd siden. var i akkurat samme situasjon som deg da, HI. men nå prøver vi gitt. så sånn kan det gå. sambo fant ut at han også hadde lyst på barn. han trengte bare litt tid til å tenke over ting, litt lenger tid en vi jenter, hihi.. så jeg håper lykken snur for dere og at det snart blir prøving på dere og. vet hvor kjedelig det er å vente på den andre, men han kommer etterhvert.. har foresten sluttet å studere da jeg var usikker på linja.. så jeg håper jeg ikke blir kvalm på jobb, hehe..

Skrevet

å så bra å lese sommerprøvere 2.pp:) da er det håp for oss med sta menn hehe:D går nok sikkert bra. i værste fall så kan man jo sykemelde seg om det blir for ille. mannfolk er generelt litt tregere, eller hva hehe;)

får håpe våre snart blir klare da, Snart prøver:):):), det hadde jo vært supertm eller hva:)

Skrevet

Jeg har ei lita jente fra før. Har lyst på en til, men samboeren min har sagt han ikke vil ha fler barn. Huff. Håper han endrer mening, men vil ikke at det skal gå så mange årene mtp. lille berta da. Vet ikke om det er like såååå stas å få en søster eller bror når man er 10-12 år som det er når man er et par år.. Hmm:( Ja ja..

...Men kondom! Det skal han ikke bruke! Så da kan han jo takke seg selv hvis det skulle bli en til :) hihihi =)

Skrevet

Å, det er litt godt å vite at det er andre unge mennesker som også ønsker seg barn, sånn som jeg. Jeg er 22 og samboeren min er 27. Føler at nesten alle vennene ikke tenker på barn i det hele tatt, og at jeg er den eneste som er klar for det. Det er liksom ingen som forstår. Og alle er bedrevitere... Er så vanvittig lei av folk som tror alt må være perfekt før man får barn. Hva vet vel de? Og ikke forstår de at det kan være utrolig sårende når de kommer og forteller hvordan jeg skal leve livet mitt... Ja, ja, hjelper ikke stort uansett når sambo ikke er klar... Arg! Jeg er så drittlei! Andre som har samme oppfatning?

Skrevet

hey jeg og er ikke så gammel jeg er 21 og har hatt lyst på barn i mange år hehe.. ingen kan plannlege hvordan det skal verre når de får barn selv om mann kansje har alt det mange mener mann har kan mann faktisk klare seg dårligere en de som ikke har det.. for de som ikke har ordent alt lever etter det de klarer. og de fleste som "veit" hvordan livet blir får gjerne sjokk når det ikke stemmer med hvordan det er i hodet. men det er min erfaring på enkelte personer og vill dermed ikke si det stemmer med alle...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...