Gå til innhold

Oj! 4,5 mnd og er på pottetrening.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trykket feil, og kom inn på bleiedebatten. Der leste jeg om ei som allerede har begynt med pottetrening på en baby 4,5 mnd.

Syns det var veldig tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes helt bak mål ut jeg men.

Skrevet

Det er slik man gjorde det i gamle dager! Funker det, om moren setter barnet på potta etter mat, hver morgen, hver kveld osv... OG lærer seg å se syptomene på barnet at barnet må tisse.

Skrevet

Det hadde jeg aldri gjort...

Har ikke tid til å sitte med en baby på en potte heledagen iogmed at jeg ikke kan vite når han tisser eller bæsjer...

Men funker sikkert for noen...=)

Skrevet

Nevøen min bæsjer bare på do han, er 6 mnd gammel.

Han sleit med hard mage og kunne gå 12 dager mellom hver gang han bæsjet. Søsteren min begynte å sette han på do ca 3 mnd gammel og det funket som bare det! Nå bæsjer han hver dag etter frokost og ALDRI i bleia. Dette var ikke planlagt da:)

Skrevet

Før i tiden så sluttet ungene med bleie MYE tidligere enn nå. Mye har jo med at dem brukte tøybleier og med dem føler en at en er våt men alikevell. De fleste sluttet som 2 åringer, mens nå går mange til dem er 3 år før dem slutter.

Er jo ikke noe galt å holde babyen over do. Selv har jeg ikke gjort det men tenker å prøve mere med nr 2. Jeg har ikke vært noe flink med tuppa vår, jeg prøver med potte noe som ikke går helt bra.hehe.Det kommer vel etter hvert ja.

Respekterer at andre gjør det annerledes enn det jeg har gjort, betyr jo ikke at dem gjør noe galt forde.

Skrevet

Kjøpte det svenske mama bladet nå.Der stod det om folk som pottetrente (eller bleieavvente) allerede fra fødselen.De brukte ikke bleie på babyene inne,de tolket signalene og ble så flinke til det at babyene sluttet helt med bleier fra de var noen få mnd.

Det er visst det nye rundt om i verden;)

Skrevet

hun holdt jo han da seff, men var den enest måten de fikk magen til å "virke" på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...