Liagora med 2 jenter Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Tanta har ikke kommet enda..kjennes ut som hun skal til å komme, men håper fortsatt. Hvordan er det med dere andre?
Liagora med 2 jenter Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2007 Har alle flyttet til 1 tri eller?*håpe*
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Her hender det lite asså!! Går med tamponger i vesken hver dag nå, venter bare tr dukke opp hvert øyeblikk. ikm på torsdag, men føler den kommer før. Hadde noen innbilte symptomer i uken etter el, men så ble det bare borte...da jeg sluttet å innbille meg tilg:) Det er såklart lov å håpe!! Det må vi jo:) Håper tr velger å dra på laaang ferie, det hadde gjort susen!!
Liagora med 2 jenter Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, har ikm torsdagen el onsdage jeg..men hu kommer nok, kjenner det på meg. Når skal du teste lillelykke?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg prøver lykken på Torsdag:) du da? Jeg er faktisk ikke frista til å teste før heller, sikkert fordi jeg føler meg så antigravid og er redd for å få det bekreftet eller noe...
Liagora med 2 jenter Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Tok en test på lørdagen, såklart negativ, ba jo om å få det inn med teskje;P Vet ikke om jeg orker å teste, for som du sier..jeg orker ikke bli sååå skuffa. Selv om jeg vet at tanta kommer.Har ett lite håp enda;) Får se om hun ikke er kommet til fredagen så tester jeg.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Er jo håp ennå vettu:)) Mange som er blitt gravid av oss 42ère synes jeg, det er jo fantastisk flott!! Vi får henge oss på Lykke til Elimilena!!!XXXXX
lana<3 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 har mange symptomer jeg også....men skal liksom ikke kunne teste tidligst før den 17-18 siden ikm er den 20-21...har ikke klart å holde meg til nå og har allerede brukt opp 5 graviditetstester denne mnd *flau*
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe, vittig:) Jeg forstår!! Så gøy med symptomer da! Det vil jeg også ha!!!! Hvordan føler du deg? Blir du å fortsette testinga utover i uken eller vente til ikm er passert?
lana<3 Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 begynte med metallsmak i munnen for noen dager siden, stikninger i nederste del av magen,for to dager siden begynte puppene og vokse(det gjør de også før mensen),idag er de ømme føler meg oppblåst i kroppen...(får ikke igjen knappen på buksa)har kastet opp i to dager nå så er ikke helt i form, var til lege idag pga det og han tok urin test..den var jo såklart negativ...han mente jeg sikker hadde magesår og ga meg tabletter for det..har ikke tatt dem enda...de har ligget her foran meg i en time nå... urk....andre med symptomer?? Disse symptomene kan jo også være tegn på tr som kommer desverre...
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, det er ikke lett å skille mellom disse symptomene!! _ Huff, så kjedelig melding å få fra legen da! Vet lite om magesår, men Håper det er noe som går over fort!! GOD BEDRING!!
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 da ser det ut til at jeg hører hjemme her..... visste ikke når tr skulle komme så håpet i det lengste men nå har hun kommet. ganske små blødninger men den er der :-( oppblåst i magen er jeg også..... da vet jeg i alle ll når jeg skal håpe at den ikke kommer neste måned :-)
Maja-Kaja Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har ikm den 21. skal teste på søndag. så spent=) har ikke prøvd aktiv, men har hatt ubeskyttet sex, så kan være muligheter!!!!!!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 Ubeskyttet sex gir gode muligheter ja:) lykke til med test, søndag!! Jeg mistet alle symptomene mine i helgen...men i ettermiddag kom en stikkende følelse nede på høyresiden og den kryper nedover på utsiden av låret!! Er det tr som kommer snikende tre dager før tiden kanskje??? GÅ VEKK!!!!!
Liagora med 2 jenter Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. oktober 2007 Da er mandagen snart over heldigvis..nærmer seg ikm..spent nå! Men håper ikke så masse, er ganske sikker på at det blir en ny pp...
lana<3 Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 vet ikke om jeg skal juble over dette eller grine, men jeg blør i alle krinkelkroker i tannkjøttet, det strammer seg og klør også...er ikke dette også et symptom??
Juicy med spirer! Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 Har noen symptomer, men det er jo sikkert tr som nærmer seg. Venter den i morgen, hvis syklusen er helt stabil... Har ingen behov for å teste jeg, føler så sterkt på meg at tr kommer en av dagene! Hvis den ikker er kommet til onsdag/torsdag så tester jeg tror jeg, men ikke før! Det er jo så dyyyrt...
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #18 Skrevet 15. oktober 2007 jo, jeg har hørt/lest at det er et symptom:) Håper det er positivt for din del at du blør i alle krinkelkroker, lailaelin:) Jeg heier frem alle symptomer!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #19 Skrevet 15. oktober 2007 Tror jeg har ikm fredag... har lyst til å teste meg i morgen! Men det er så teit å svi av tester som man er så og si sikker på blir negative...:/ Av symptomer; stikker i brystvortene (begynte i helga) og murring/strekking i magen (begynte for en uke siden).
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 15. oktober 2007 #20 Skrevet 15. oktober 2007 Har IKM onsdag.. Måtte dra hjem fra arbeid etter en halvtime i dag. Skikkelig kvalm og menssmerter. Ingen mens har kommet men er jo litt tidlig egentlig.. Lå mesteparten av dagen og dorma innimellom "krampetakene" i magen.. Håper at dette er tegn på graviditet.. Var ikke dårlig i de to forrige ss i det hele tatt, så har ikke noe å sammenligne med sånn sett.. Har også merket meg at siste dagene har det blødd fra tannkjøttet under tannpuss.. Kan være et tegn også.. Måtte kjøpe en test i dag, men var seff negativ.. CBdigital..
¤¤angelina¤¤ Skrevet 15. oktober 2007 #21 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Har ikm den 18., men føler IKKE at noe er på gang. Men håper selvfølgelig det!! Skal prøve å holde opp å teste, men tror neppe jeg greier det. Lykke til alle sammen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2007 #22 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har IKM 17. eller 18. Har ingen symptomer og tempen sank i dag, så er nok lite håp her desverre. Var hos legen i dag for å starte utredingen (hadde avtalt det med legen), men nå mente han at vi var unge og har god tid, så da får jeg ikke starte utredningen før i mai:( Lykke til alle sammen!
Lille jente Skrevet 16. oktober 2007 #23 Skrevet 16. oktober 2007 Hadde ikm i går, men hun kom ikke, tok en test, den var negativ. Så nå sitter jeg her og kjenner på murrigen til tanta, kjenner hun er på vei. Æsj, vil ikke starte på den 17 pp.... Har heldigvis fått oss time hos spesialist nå...Blir godt å få testet at alt er ok Men håper vi slipper å gå, at det skjer noe før den tid )
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 16. oktober 2007 #24 Skrevet 16. oktober 2007 hei alle sammen. her komr eg også hadde ikm igår, tok en test idag, og den var negativ skuffet nå. hmmm. men har ik fåt TR enda.....så får se hvor lenge dette går.....er veldig lei meg idag..... lykke til, dere andre også.....
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. oktober 2007 #25 Skrevet 16. oktober 2007 Har IKM torsdag, testet jo svakt positivt 6 og 5 dager før IKM..men etter det har jeg bare fått negativt..utrolig kjipt. I dag har jeg ikke giddet å teste, så nå bare venter jeg på TR..Er også lei meg, Pawri..men vi får gå inn i en ny pp sammen med godt mot.. Lykke til til alle heldiggrisene:-) mange av uke 42 ikm`erne, det har klaffet for:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå