lullen snart 4trollunger :) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 var på kontroll i dag og urinprøven slo positivt ut på det... så det ikke før jeg hadde gått ut fra legen. han nevnte ikke noe om det heller..
mrss83 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 trodde det slo ut på det om du har urinveis innfeksjon. men ikke sikker jeg Fant det her på doktor online: -nitritt er en indikator på at det er bakterier til stede i urinen. -leukocytter er hvite blodlegemer - d.v.s. cellene som kroppen benytter for å angripe bakterier.... Jeg fikk utslag på leukocytter sist jeg var hos legen men han ville vente en uke med å se om de gikk bort siden jeg ikke hadde utslag på nitritt.
Gjest Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Det er ikkje skikkelig uvi før det slår ut på både nitritter og leucocytter. Det er disse to som er viktigst å sjekke ved en urinprøve.sitronvann kan være lurt å drikke ved utslag på noen av disse.Da får en ofte bort busseluskene!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2007 takk til begge for svar. UP var positiv på både nitritt og leucosytter +1 stod det i papirene. var plaget med UVI de 16 første ukene av graviditeten der jeg blandt annet hadde 2 hestekurer med antibiotika som ikke virket. plutselig forsvant det og nå har det kommet/er på vei tilbake igjen.. syns bare at det er rart at legen ikke nevnte noe som helst om det når jeg var der når han vet hva UVI kan resultere i.. kansje bare jeg som overreagerer litt, men vil gjerne slippe å få det igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå