Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei jeg har testet med EL tester siden jeg sluttet på pillen i slutten av juni. Første runde brukte jeg clearblue digital og fikk aldri positivt resultat. MEN, jeg ble gravid. Spontanaborterte desverre i 7. uke og er nå igang igjen. Har switchet til Quickresponse - tror at jeg hadde EL i forrige uke, men fikk heller aldri positivt resultat. MEN, jeg så at teststreken ble mye sterkere (men aldri like sterk som) kontrollstreken i de dagene da jeg trodde jeg hadde EL. Noen som vet noe om hva dette kan bety? Er kjempekeen på å bli gravid igjen så snart som mulig, men blir veldig usikker når disse testene ikke virker på meg. Betyr det at jeg produserer for lite LH og dermed har mindre sjanse for å bli gravid?
mammaen til Benjamin :) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Hei Tjihi, vi har nesten likt nick Dytter litt, for dette lurer jeg også på. Har også testet med quick response, og opplevd det samme som deg, litt sterkere noen dager, men aldri like sterk som kontrollstreken. Men så fikk jeg ikke begynt å teste før 3 dager etter at jeg skulle heller. Håper vi blir gravide og at spiren sitter for oss begge uansett!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 har opplevd litt motsatt, cb sin digitale el-test gav meg positivt resultat, men testene viste ikke to like sterke streker. Teststreken var tydelig, men ikke like sterk som kontrollstreken. Kan jo være at du tester for tidlig på dagen? Mengden LH i kroppen øker utover dagen. Man skal teste til samme tid hver dag mellom klokken 11 og 15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå