Gå til innhold

Når ha barnedåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når syns dere det passer å ha dåp, i forhold til barnets alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 mnds alderen er vel det vanlige mener jeg.

Skrevet

Gullet var 12 uker. Det gikk kjempefint det!

Han sov seg igjennom det meste, bare åpnet øynene innimellom som for å se hvor han var hen. Også knirket det litt på "og den hellige ånds navn" men han rakk ikke å begynne å gråte før han sovnet igjen...

Skrevet

snuppa er født 9.feb og hun er døpt 27.mai. Hun var ikke den eldste. Så...skal vi se.. bruke hodet.. da var hun... 3 og en halv måned..

Skrevet

eldste vår var 8 uker da vi hadde dåp. det gikk helt fint det.

snuppa var akkurat 3 mnd. gikk veldig greit det også.

grunnen til at det ble da med begge to var fordi det passa så bra.

Skrevet

tror detv er veldig vanlig å ha det rund tre mnd alder. husker tante hadde for begge sine rundt 6mnd alder da de var kjempe urolige den første tiden. mini skal døpes i nov. da er han vel 3,5mnd ca. - jeg har ikke orka å styre no med det før, heller tatt livet med ro, vært på fjellet på ferie og bare nytt tilværelsen:)

Skrevet

snuppa mi skal døpes nå den 28, da er hun litt over 4 mnd... :) men hadde døpt henne 23 sept om det hadde passet, er vel rundt 3 mnd det er normalt, her anbefaler de i allefall at de døpes før/rundt 3 mnd alder.. :) men snuppa er jo født 1 mnd for tidlig, så da passer vel 4.. :D og skal ha sammen med lillesøs, jenta hennes blir vel 7 og en halv uke da.. :)

Skrevet

Snuppa ble døpt 1 dag etter hun fylte 4 mnd. Gikk helt fin-fint det. :-)

Skrevet

Begge mine var ca 3 mnd da de ble døpt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...