Gå til innhold

Spark.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå,men kjenner lite spark enda... Kjenns ut som lutfbobler som sprekker,av.og til kjenner e d mye,og av.og til ikke i d hele tatt.. Er dette normalt,og tid kjenner man skikkelig liv og spark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er normalt å kjenne de første sparkene alt fra uke 15- uke 23, tror jeg. Vet ikke når man skal kjenne sterke spark, men det er nok veldig individuelt

Skrevet

hvor ligger morkaken inne i livmoren din?

Hos meg ligger morkaken mot veggen inn mot ryggen. På magen har jeg kjent spark i mange uker nå. Er i uke 21. Men dette er veldig indivinduelt..

Man skal kjenne spark daglig fra uke 28.. de fleste kjenner spark innen uke 24..

Skrevet

Er i uke 21, har kjent spark i mange uker. Men først de to siste ukene har de blitt skikkelig kraftige. Kan se og kjenne dem fra utsiden.

Er andregangs, kjente det ikke så tidlig sist.

Skrevet

Jeg har kjent spark siden uke 15,masse også!

Men fra uke 18 av så dabbet det av.

Nå kan jeg har helt rolige dager (hvor han sparker kanskje bare 1til2 ganger, mens andre dager blir han litt mer aktiv, men aldri slik som i begynnelsen da jeg først kjente det.

Mistenker sterkt at han er mest aktiv når jeg sover, for hvis jeg våkner da, er det liv ja...

Ellers er sparka rettet mot rygg og urinblære, og det kjennes mye mindre enn om det var ut mot magen.

Er foresten i min 22uke nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...