Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 bør jeg være redd? hmmm... har hatt et MA før jeg fikk gutten min, og nå er jeg 7 uker på vei igjen, og i dag har jeg hatt utflod, med litt blod i, veldig lite men alikevel.... (sorry ekle detaljer:=)
lisje marthemora Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, jeg tror ikke du trenger å vere redd. Jeg hadde det slik i uke 8 med min siste baby, og var til ul, og alt var bare bra. Men for din egendel hadde jeg nok tatt kontakt med lege, så slipper du å engste deg. Jeg var inne på BIM da,og fikk inntrykk av at 80% av de som var der hadde vert borti det.
MartinFelipe07 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Veldig normalt... Da jeg var gravid fikk jeg beskjed om å holde meg hjemme. Ble da sykemeldt..Fikk blødning rundt uke 8 jeg også
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 skal på ekstra UL på onsdag:) Har jo vært igjennom en MA før, og har fått en frisk gutt etter det, så jeg tror jeg skal takle det bra om det går skeis, men det er jo bare noe jeg tror, vet du:).... Gledergruer meg til UL , ser de hjertelyd da er det 90% sjangse for at det går bra sier de.. Jaja
~hope~ i 7.himmel Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Husk at slimhinnene er mer "sårbare" når du er gravid enn ellers,vil tro at de allerfleste opplever at utfloden er litt rødlig en eller annen gang under svangerskapet. Men for din egen del,skal du bare undersøke det.Jeg blødde til og med tre dager i 1.trimester.blødde en dag og spor av gammel blod de andre to dagene.så lenge du ikke blør mye,så en sjangsen liten for at det er noen fare.men som sagt,nevn det for legen din eller jordmor.De tar deg på alvor om du er bekymret og skjekker det ut.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 hadde du det senere også, eller ble det med den ene i uke 8. Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 sykmelding taes imot med glede:)) Vel, vi får se på onsdag:). Får god oppfølging når man har mista før iallefall:). Uff uff, heldige alle de som slipper oppleve det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå