Gå til innhold

Du, mamma ? Atte, vett du ka ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Atte eg har hvert i barnehagen....

 

Sa kristoffer når han kom hjem fra barnehagen i dag.

 

12 ord, er det meste at han sagt i en settning.

 

Og for dere som ikke vet det så har han spesialpedagog i barnehagen pga språket.

 

Han har forsinket myelinisering, og er under utredning fordi de har mistanke om at han kan ha en hjernesykdom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink han er da!:-)

og så får man håpe på at han ikke har noen hjernesykdom...

Skrevet

Hehe:) Så bra! Skal se han masse språk som bare ligger å lurer der inne:) Løsner kanskje nå da:)

Skrevet

Så bra :) Positiv utvikling er alltid kjekt! Flinke gutten din :)

Skrevet

Ja, nå går jeg her og lager middag med tårer i øynene.

 

HORMONER.....

 

Men er veldig stolt og da så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...