M@mm@ til mine barn Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Atte eg har hvert i barnehagen.... Sa kristoffer når han kom hjem fra barnehagen i dag. 12 ord, er det meste at han sagt i en settning. Og for dere som ikke vet det så har han spesialpedagog i barnehagen pga språket. Han har forsinket myelinisering, og er under utredning fordi de har mistanke om at han kan ha en hjernesykdom.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Så flink han er da!:-) og så får man håpe på at han ikke har noen hjernesykdom...
*ale* Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe:) Så bra! Skal se han masse språk som bare ligger å lurer der inne:) Løsner kanskje nå da:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Så bra Positiv utvikling er alltid kjekt! Flinke gutten din
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, nå går jeg her og lager middag med tårer i øynene. HORMONER..... Men er veldig stolt og da så klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå