Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har vurdert å bytte nå pga at legen min ikke tar sv.kontroller skikkelig.... Men problemet er at jeg må finne en ny...! Er det noen som kan anbefale en flink og god lege i Bergen, som har greie på svangerskap ol? ( Vil ha best mulig oppfølging og det får jeg virkelig ikke med han jeg har nå.... ) Håper noen har noen gode/flinke leger å anbefale meg!
mamazon <3<3<3 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Har du ikke fått tilbud om å gå til jordmor? Jeg var nesten ikke hos legen i det hele tatt under svangerskapet, ingen grunn til det hvis det ikke er noe spesielt (og for GU og blodprøver helt i starten). Ikke akkurat svar på spørsmålet ditt men..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 jo har det, hadde også fått time, men jordmoren er blitt sykemeldt ( og jeg vil gå til samme som jeg gikk til i mitt forrige svangerskap ) Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Har forresten lurt på å skifte lege lenge, ikke bare pga at han ikke har peil på sv.skap, men fordi at du "stiller" diagnosen selv hos han
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Det er en kvinnlig lege som holder til i Fy.Dalen som heter Lundekvam som er sterkt å anbefale. Men hun er populær, så er jo ikke sikkert at hun har ledig. men det kan du lett finne ut på internett.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 ååå, hører du til engen hs??? det gjorde jeg med nr 1. kjempefornøyd med jordmora (adelheid) kune ønske jeg hørte til der nå også, ikke så fornøyd der jeg er nå. er en god sv lege på legevakten onsdager (fra r1) men husker ikke hviket legesenter han hørte til til vanlig
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, jeg hører ikke til der... Men den helsestasjonen er i "samarbeid" med den helsestasjonen jeg hører til. Men jeg skal sjekke ut hun Lundekvam Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 du får ha lyke til. og anbefaer adelheid på engen til alle som bor i sentrum og vil ha god jordmor
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Ok, takk for hjelp... Men var en fastlege jeg egentlig var ute etter Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå