Lavendel*06*10* Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal nemlig være flink jente for tusende gang å ikke spise godis i uke dagene.. hehe.. Derfor må jeg ha noe annet snæx som IKKE er usunt.. Gjerne som jeg kan knaske nesten dagen lang uten å legge på meg.. Å KAN jeg værsåsnill å få drikke pepsi max i ukedagene????
1stor1liten =) Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 grissini som en dypper i philadelfia (skrives det sånn?) halve fersken på boks har jeg fått dilla på (vet ikke hvor sunne de er men bedre en godteri)
wirre;o) Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Kutt ut brusen og du skal se at kiloene flytter seg raskt. Men.. rosiner, popcorn, bixit-kjeks med blåbær, eple, blåbær, gulrøtter.. frukt generelt er veldig godt!
Gjest ->>- Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Du kan knaske knekkebrød, isbiter med sitron og grønnsaker dagen lang uten å legge på deg. Ellers er frukt, tørket frukt, nøtter, riskaker, vaniljekesam, bær osv. ting du kan spise som snoperstatnigner, men ikke i ubegrensede mengder. Om du ligner nordmenn flest vil du ha utbytte av å fokusere på kostholdet som helhet, ikke bare det du definerer som snop. Pepsi max gir deg antagelig kreft og stygge tenner, men du blir ikke feit av det. Sunnhet er dog et definisjonsspørsmål.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 du skal få lov å drikke pepsi max..hihi:o) men problemet med pepsi`n er at den gør deg hol..så det kan være vanskeligere å holde seg unna usundt! ) *ellers så kan du lage omelett til kvelden med rista brød.. *pannekaker uten sukker, og heller tilsette bær *"options" kakao inneholder bare 30kcal pr kopp, og er utolig god! selges i dagligvare butikk *nøtter *mørk sjokolade *poppkorn (IKKE micropopp:o) *rundstykker til kveldskos HUSK det er bare de 3-4 første dagene som er ille! kom deg over den kneika, så går alt mye lettere:o)
Lavendel*06*10* Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Kreft får man da av alt om man skal tro hva vi hører.. Stygge tenner har jeg.. (stakkars meg.. he he ) Tusen takk for tips!!! Jeg har vel ellers et greit kosthold.. Når det ikke kommer til de dagene vi skeier(?) helt ut med mc donalds og kjøpe pizza.. MEn men.. Jeg lever livet .. Synes det er viktig å kose seg innimellom.. Men nå skal jeg da altså slutte med godisen midt i uka..
tudelideisann Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Samboeren min kom hjem med noe frukt og grønnsaks snacks en dag som var kjempegodt! Ham hadde kjøpt ferdige pakker, men man kan lett lage selv. Det ene var oppskårne eplebåter som man dyppet i vaniljekesam namenam! Og den andre var babygulerøtter som var i en slags yogurtdip. Mmmm kunne godt öfret smågodtet for det! Ellers er jo slike snackajacks med ostesmak veldig lite kalorier i. Kutt ut brød for en periode og bytt til Ryvita dark rye knekkebrød, det er kjempegodt med Filadelfia light ost på! Jeg drikker og litt pepsimax på kveldene, men prøver å begrense det til et minimum. Drikker heller Farris bris med papaya/mango smak. Det var mine tips, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå