hildus Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har en flott voksipose som er mørkeblå, men vil sy et trekk som passer bedre til cen nye vognen til neste mann. Hvilket stoff valgte dere og hva ble slutt summen!!!!????? Jeg er ingen sy dame, emn det ser da ikke så vanskelig ut heller da.
2 små orkaner Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Prisen kommer an på stoffet du bruker. Jeg har sydd en helt ny voksipose til vogn nr. 2 og det er ikke svært. Jeg brukte kordfløyel ytterst og fleece som innerstoff. Brukte 2m stoff à 50,. meteren innerst og ytterst så det ble totalt 200,-. Lykke til med prosjektet
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Kid, Princess etc. Der de selger gardiner!!
Lillespireengangtil Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 2 meter gardinstoff er altså nok til hele posen?Har begynt på et trekk,fant noe stoff her hjemme,venter bare på symaskina som kommer i morra.
emporium Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 i stoffbutikker har de kjempeutvalg av stoffer i forskjellige prisklasser, farger og dekor har sydd bamse - verdens sterkeste bjørn- gardiner til poden her, samt en byggmester-bob fleecepose til vogna om du bor i Oslo kan Bernina sysenter i Tollbugata anbefales
Kahbean Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skal sy nytt trekk også. Fant ei fin side med oppskrift og tips fra ei snill mor som har laget flere. Ta en titt.... http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=500712 Lykke til med trekket
Smånetta 14.mai Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har ingenting å bidra med her, ville bare si: WOW! Dette er imponerende! Lykke til, sydamer.
hildus Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2007 Takk for svar jenter, lurer på om jeg skal hive meg utpå jeg da, eller om jeg skal bestille fra en på hobby debatt sidene som tar 300 for å sy trekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå