cowboylaila Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 vi blir jo ikke gravide jo! Får helt panikk snart! Nå har vi snart prøvd i et år ( 3 mnd. pause) og hatt en abort på det året. Dette er jo mitt største ønske...Skjønner ingenting...Livet mitt faller i grus hvis jeg finner ut at jeg ikke kan bli gravid...
Lille jente Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Vet åssen du har det blomsterpiken. Dette er ikke noe kjekt. Vi har prøvd i 17 pp, og det har ikke skjedd noen verdens ting....Så nå har vi bestillt oss time til spesiallist. Er livredd for at vi skal få beskjed om at vi ikke kan bli gravide! Du har jo hatt en abort, det viser jo at du kan bli gravid... Det går nok fint skal du se, du er sikkert bare stresset fordi dere prøver!
2 blå :-) Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Det ordner seg nok skal du se. Det er ofte man ikke blir gravid pga stress. Min mor f.eks prøvde i 6 år, da hun sluttet å stresse og tenke for mye på det ble hun gravid med en gang. Vet det høres fælt ut nå, men du må nok bare ta tiden til hjelp. Masse lykke til klem
Babyønske �� Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Uff ja. Det er ikke noe kjekt. Nå har ikke jeg på langt nær prøvt like lenge som du, men er så veldig utålmodig. Jeg har hatt så lyst å bli gravid så veldig lenge, så har vært på overtid en god stund. Trodde vel ikke det skulle skje på første forsøk, men når det ikke har skjedd til nå begynner panikken å gripe tak. Vet ikke hvor gammel du er, men jeg er nettopp fyllt 31, så føler alderen springer av sted med meg også, og det gjør det ikke bedre. Hadde et ørlite håp en gang om å ha barn til jeg var 30, det skjedde ikke, så da satte jeg som "mål" at innen jeg er 32 SKAL jeg ha, og helst med god margin. Vel........... timeglasset begynner å renne ut for det også :-(. Har i mange år liksom tenkt at til neste jul eller neste 17 mai, eller neste bursdag da har jeg kanskje barn, bare for liksom å ha noe å dra meg mot. Jeg har også hatt en SA, veldig tidlig riktignok, så håper det betyr at det er mulig at jeg er i stand til å bli gravid igjen og fullføre en graviditet fullt ut. Når jeg fikk mensen igjen nå i helga le jeg rimelig fortvilt. Så i ren desperasjon bestilte jeg behandling hos en healer. Er villig til å prøve alt, men føler jeg ikke har tid til å prøve noe langvarig behandling. Så prøver derfor dette i første omgang. å får man se hva som skjer. Oi så langt dette ble da:-) Men har visst litt behov for å blåse ut og tømme meg litt for tiden. Lykke til videre :-)
cowboylaila Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 er ikke så gammel.. på mitt 24. år, så jeg har vel god tid...Men ganske desperat likevel.. huff, nå må det klaffe snart. da jeg ble gravid sist hadde vi prøvd i 5 mnd. og jeg ble gravid i den mnd. jeg ikke tenkte på det i det hele tatt. men så mista vi i uke 11. Babyønske: jeg har også vært hos en healer tror ikke det hjalp på akkurat det, men man føler seg veldig avslappet og fri etter å ha blitt heala. Jeg brast f.eks. i gråt da jeg kom hjem etterpå og tror det gjorde godt. vi må vel bare smøre oss med tålmodighet og vente og vente...
Babyønske �� Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg prøver ikke healing bare for å få hjelp til å bli gravid, men føler det er så mye annet i kroppen som muligens kan være med på å hindre meg i å bli gravid. Så det er det jeg bare føler må ordnes opp i. Nå skal jeg heller ikke ha bare en behandling, men først 1 uke, og deretter fortsette alt etter hva som skjer. Men dette er fjernhealing, og ikke healing via fysisk kontakt. Så får man se hva sm skjer, er hvertfall spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå