♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hatt en quinny 3xl, men denne er utrolig liten, når jeg har ullpose oppi. Så noen som vet om det finnes noen trehjulinger som er større enn quinny`en? Skal ha duo/kombivogn.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Maclaren MX 3 er stor. Er kjempefornøyd med den. Så just at DBS også har en 3-hjuling. Uten å se nøye på den virket den stor den og. Ellers vet jeg at Jane Slalom Pro også er større enn Quinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå