Gå til innhold

Oss med mindre enn 10 dager igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere noe spesielt på kroppen?

At det kanskje nærmer seg?

Jeg har kjent noen snåle "hogg" av og til akkurat som han dunker hodet bekkenbunnen. Skikkelig ubehagelig.

Ellers ikke noe særlig bortsett fra veldig tyntflytende utflod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin imorgen, merker mye til det med tynn blank utflod, hodet har sunket så godt ned at det nesten er på vei ut, noe som gjør det vankelig å gå og snu seg om nettene. kynnere er blitt mye sterker, med mye mer tak i dem. . .

 

ellers er alt bare bra;) både gleder og gruer meg nå;)

Skrevet

jeg har nå 8 dager igjen, og jenta mi sitter bom fast lagt nede i bekkene. har fått vite at jeg får ei stor jente så går vel bare her og venter hver dag nå på at noe skal sje:p håper jeg slipper og gå over tiden hverfall. begynner og bli veldig utolmodig. men gleder meg masse:D

Skrevet

Merker at han ligger langt nedi... er litt ubehagelig noen ganger.. akkurat som noe vil ut.. har termin om 5 dager.. håper noe skjer snart!

Har ikke hatt noen kynnere da.. er det uvanlig?

Skrevet

merker dere at magen sovner altså dovner vekk?? sitter å klyper i magen ved navlen her kjenner ingenting. . . snodig.

Skrevet

jeg har heller ikke hatt noe særlig kynnere... Tror det er like vanlig å ikke ha som å ha.

Skrevet

de kommer nok;) er jo livmoren som gjør seg klar til fødsel, her sitter jeg med skikkelig har mage hele tiden, med mange forskjellige former. . sikkert like greit å ikke være plaget med det enda;)

Skrevet

4 Dager igjen her i gården. Var til jordmor for modnindsakkupunktur for 3 gang i dag. Da hun undersøkte meg nedentil var det lukket og låst sa hun. Skikkelig stramt og ingen tegn til å ville modnes. Hun strippet meg, ikke noe godt, men kanskje det gjør susen.

 

Veldig rart dette her. Har gått og ventet i snart 9 mnd, men siste uken har vært som fire mnd. Tiden snegler seg avgårde. Skulle tro jeg ville holde babyen der inne så lenge som mulig siden jeg har en 3 1/2 åring i huset, men vil bare få babyen ut. NÅ!

 

Lykke til damer!

Skrevet

håper dette er siste dagen min nå, riene har beg;) ijess. . .

Skrevet

sukk, 8 ager igjen, er drittlei....

 

Har hatt en del kynnere men de kom og gikk....

førstegangsmamma: lykke til:)

 

Skrevet

Lykke til førstegangsmamma!! Håper du blir mamma i dag :) jeg har 4 dager igjen til termin- håper det skal skje noe snart...!

 

Skrevet

9 dager igjen idag og har endel kynnere samt at det kommer mere slim nå. Er ikke iform for tiden heller. Det kjennes ut som jeg brygger på noe som aldri kommer...... Masse hevelser også :-(

 

Lillegutt har også blit betraktelig mye roligere de siste dagene. Har noen av dere andre opplevd det? At babyen er blitt roligere tett opptil termin/fødsel?

Skrevet

Hei, har 5 dager igjen til termin. Har hatt noen dager nå med endel mensensmerter og ryggsmerter, men det blir ikke noe mer virker det som. Tror en del eller hele slimproppen gikk for 2 uker siden. Klarer nesten ikke tenke på noe annet disse dagene, enn at tenkt hvis det lille vonde der er en begynnelse, tenk hvis vannet plutselig går osv, men tror det blir med ønsketenkning foreløpig.. he he. Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Er 11 dager over termin og merker ingenting... Gikk laaang tur i går, så litt vondt i ryggen i dag. Det er det nærmeste jeg kommer noen som heslt tegn, tror jeg har mistet troen på at fødselen vil starte av seg selv!!

Skrevet

er en uke over termin i dag jeg, snart 8 dager, og her skjer det heller ikke stort. mere kynnere enn vanlig, og ble strippet før i dag. håper det gjør susen og at ting skjer i natt. utrolig kjedlig å bare gå å vente, og hjelper ikke at folk ringer å maser heller.mobilen min er på lydløs hele døgnet...

av en eller annen merklig grunn føler jeg at ting skal starte på natta, så hver morgen jeg våkner blir jeg like skuffa over at det er en ny dag uten action.

Skrevet

Jeg er 4 dager på overtid... Skjer svært lite.... Jeg som trodde at jeg kom til å føde lenge før termin... Jeg har det som deg miss-chica, tror også at det skal starte om natten og er like skuffet om morgenen når jeg står opp..... Nei må vel bare innse at dette kan ta sin tid.....

Skrevet

Har 6 dager igjen. Har også tyntflytende utflod, sånn at jeg noen ganger lurer på om vannet lekker.. :) Men det ser ikke slik ut...

Har skikkelige harde kynnere av og til, og noen ganger kjennes det ut som jeg har sting/hold i siden, uten at jeg beveger meg i det hele tatt. Kjennes ut som om magen skal sprekke av og til :) Flere som har det slik? Men ellers er alt som før. Hodet har festet seg, og proppen gikk for 10 dager siden. Kjenner han mer ned i bekkenet nå, at det presser mer der.

Skrevet

Jeg har og vært plaget av sting i siden (venstre). Fått det når jeg har gått men ikke anstrengt meg (spasert vanlig).

 

Aner ikke om det er tegn men håper jo det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...