Gå til innhold

Hvordan få ham til å elske meg igjen? =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye problemer i forholdet (ikke utroskap eller sånne ting) så sluttet han å elske meg. Følelsene bare forsvant nesten over natta. Så vi har på en måte avsluttet forholdet, men vi vil jo egentlig fortsette begge to siden vi har funnet løsninger på problemene vi hadde før. Men da gjennstår det desisdert største problemet av alt; han greier ikke å få tilbake følelsene sine. Han er vel redd for at ting skal bli som før og at det ikke er noen vits i å "bli sammen" igjen, og han vet ikke hva han skal gjøre for å elske meg igjen. Det vet heller ikke jeg, så jeg spør dere hva vi kan gjøre. For det MÅ jo være noe som helst som det går an å gjøre i denne situasjonen. Er jo så trist hvis dette er slutten! =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å såre deg enda mer men jeg tror ikke det er så mye en kan gjøre for å få en annen til å elske seg igjen. I såfall må det være tiden som hjelper dere. Sikkert mange som er uenig med meg her så håperat andre kan gi deg mer oppløftende svar.

Skrevet

dere kan jo prøve å være litt borte fra værandre og så treffes igjenn for å se hva som skjer=) lykke til!

Skrevet

Statistikkene er dessverre ikke på deres side....

Når det er sagt, så skal det jo sies at man har jo hørt om par som har klart å finne igjen "gnisten" - om ikke den samme, så har man jo hørt at folk har klart å lappe sammen et forhold igjen.

Jeg har troen på at om man skal klare det, så bør man kanskje bo fra hverandre en stund. Leve litt som man gjorde da man var på date-stadiet i første runde :-) Be hverandre på middag, kanskje ta en kinotur, overnatte litt hos hverandre(men ikke hver natt), finne på litt ting hver for seg...Kanskje man klarer å vekke til live litt av gnisten man hadde før man flyttet sammen...?

Ikke så lett å komme med noen tips, men LYKKE TIL! :-)

Skrevet

Hva med å gå til samlivsterapaut eller hva det heter..? Er jo litt vanskelig for meg å svare siden jeg ikke kjenner dere, men jeg har troa på at dere kan få det til hvis dere vil! Kanskje du kan piffe opp følelsene hans ved å lage en koselig middag, levende lys og stæsje deg litt opp. Prate om hva dere føler nå, og hva dere kan gjøre for at dere får det bedre. F.eks bestemme dere for å ha 1 felles hobby som dere kan gjøre sammen en gang i uka. Ønsker dere lykke til! Måtte kjærligheten blomstre for dere :-)

Skrevet

Du kan desverre ikke få en annen til å elske deg, det er noe som skjer uten at en gjør noe spesielt, men lykke til.

Skrevet

Tror faktisk det ble feil det jeg sa om at vi har funnet løsninger på problemene vi hadde før. I stedet har de blitt overskygget av det faktumet at han ikke elsker meg lenger. Så hadde han elsket meg, og vil blitt sammen igjen så hadde de andre problemene dukket opp med engang, og også de uten løsning. Er nok best at vi lar dette være slutten, og begynner en ny etappe i livene våres. Kjemetrist! =(

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...