Gå til innhold

dere med flere enn 1 barn...kan dere hjelpe meg eller??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, rundt 14-15 uker tenker jeg.. :o)

Skrevet

tja, si det.....hvertfall tidligere enn første gang. Husker ikke eksakt, men ca 4 mnd tror jeg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

jeg fikk mage kjempeseint med nr 2...mye seinere enn med første...jeg har hørt at det pleier og være omvendt, siden musklene i magen er strekt fra første gang (har jeg blitt fortalt)

Skrevet

Fikk ikke igjen buksene etter uke 10 med nr to.. Fikk tidlig mage ja,..

Skrevet

Hadde mer mage sist enn jeg har nå. Litt bekymret for det, men den begynner å komme nå. sist ble jeg stor fort.

Skrevet

Rundt uke 8-9 fikk jeg såvidt igjen buksene mine :S

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

uke 19-20, da spratt den frem og jeg ble tydelig gravid for resten av verden. den vokser fort nå!

Skrevet

Med nr 1 så tok eg på meg mamma bukse når eg var ca 5mnd på veg i trass fordi det såg ikkje ut som om eg var gravid, alle dei vanlige buksene passa meg heilt greit.

Med nr 2 så tok eg i bruk mamma bukser når eg var ca 10uker!!! Dei andre buksene blei trange med ein gong!!

Tanta mi sa det at det er jo nr 4 som er på veg så det er ikkje så rart at magen er stor tidlig......... Etter ul så fikk dei seg ein overraskelse for det var ikkje bare nr 4 som var på veg, men nr 5 også!!!! Mine søskenbarn er født 4mnd etter min første!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...