Gå til innhold

hikk hikk hikk er hikkingen et tegn på kolikk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har 5 uker igjen i rugemaskinen før han kommer ut. han HIKKER hele tiden. Blir sprø jeg....

Fikk høre at unger som hikker blir kolikk barn. Er dette en myte eller bare et oppspinn??

Videoannonse
Annonse
Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Har ikke stemt her i alle fall. Hadde en aktiv gal turbounge i magen, ut kom en som sov 10 timer per natt :-) Aldri hatt vondt i magen heller

Skrevet

nei hikking er positivt=) et tegn på at lungene modnes....

Skrevet

min har også vært en racer i magen. Litt mindre nå pga plassen, men venner meg ikke til hikkingen. BLIR GAL.... rytmisk pulsering hele tiden og siden han ligger med hodet ned så kjenner jeg det i rompa,,, huff

Skrevet

stemte ikke på meg. Her var det mye hikking men ingen kolikk. Veldig få ganger an i det heletatt hadde problemer med luft i magen. De få gangene han hadde det, var det over etter ett par timer

Skrevet

Nei. stemmer ikek på min første.. HUn hikket masse når hun kom ut også, men hadde absolutt ikke kolikk

Skrevet

Håper VIRKELIG ikke at det er tilfellet nei, fordi min hikker så utrolig mye at jeg blir sprøøøø... Greit nok med bevegelser og spark, men den hikkingen kunne jeg fint greid meg uten. Menmen, alt for den lille ;-p Bare lungene modnes av det så er det jo bra...

Skrevet

min må ha superlunger nå slik han har holdt på i mange uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...