-spent- Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 nå har jeg pumpet meg for å se hvor mye som kommer. hun har ikke vært fornøyd i dag, og skreket som vanlig når hun har fått mat. på 20 min. fikk jeg ut 30 ml, og ikke noe mer..ikke noe rart hun ikke er fornøyd. noen som har vært borti lignende, og hva gjorde dere?
kladde Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Du kan ikke pumpe deg for å se hvor mye som kommer. Babyen suger mye mer effektivt enn pumpen, og ofte svikter utdrivningsrefleksen når du pumper. Kanskje det hjelper med nesesprayen som får fart på utdrivningen? Den heter Synticinon og du må ha resept på den.
mamsentilprinsen Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 På meg funket faktisk amme teen fra Helios, drakk 2 krus for dag. Men det er visst ikke alle som er like fornøyd.
Søskendrøm<3 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Legg henne oftere til puppen, da produserer du mer melk!
-spent- Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 takk for svar jenter:) Hun blir ofte lagt til puppen, ettersom hun ikke er helt fornøyd, 1,5-3 timer. Går aldri over 3 timer. Om natta våkner hun også OFTE! Er litt slitsomt til tider det og. Får håpe det blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 IKKE sammenlign det du får pumpet ut med det den lille drikker. Den samme "feilen" gjorde jeg og ble helt stressa. Den lille får i seg mye mer. Det er dermed ikke sagt at du ikke har litt lite melk men som andre sier, legg babyen til ofte så kommer det mer melk etterhvert. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå