Sunniva78 har to små Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Visste dere at Barnas Hus åpner på Lade 29.november!? Jippi!!! Er jo ikke så langt til Tiller heller da, men for meg er dette på "rette siden av byen"... Tror vi venter med å kjøpe bilstol, blir sikkert masse tilbud!
~Mita~ Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 takk for tipset! må nesten ta meg en tur dit hvis det blir noen "åpnings" tilbud! =o)
Førstegangsmamma80 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Ah. Gledelig informasjon. Det blir artig. Riktig side av byen for meg også. Og for oss som er billøse er beliggenheten til nybutikken (nesten) helt nødvendig... :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det er helt topp!! Eneste negative er at da er det så mye lettere å bare "ta seg en liten tur innom", noe som kan bli dyrt... Hehe...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Blir feil side av byen for meg, men må nesten ta turen å sjekke ut åpningstilbudene deres da Takk for tipset:)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Artig artig!! :-) Men finnes det flere butikker på Tiller? Jeg var nemlig innom den ene jeg vet om, som ligger rett over veien fra City Syd, og jeg syntes ærlig talt ikke den var så bra.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Du har barnas hus på storm-senteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå