mamma_til_snart_2 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er det normalt at man får skikkelig vondt nederst i maven og ryggen? også iler det nedover låra lik.?gjør så sykt vondt... huff!
mamma_til_snart_2 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2007 ingen som vil svare???
~Mita~ Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 jeg vet ikke, har det slik selv av og til.. håper noen kan svare..
Matildesnusk + lille ups Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg også har det sånn, og ærlig talt blir jeg litt bekymra. Derfor DYTTer jeg
avent1 Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Kynnere skal ikke være så vonde. Bare ubehagelige. Hvor langt er dere på vei da? Er det regelmessig ville jeg ringt evt føden.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har slitt med vonde kynnere/sammentrekkninger i livmoren og er sykmeldt ut denne mnd. jeg hadde det igjennom hele dagen og våknet av det om natten. Livmoren strammet seg så til at den ble som en tennisball som stakk ut av magen!!Og så stråla det ned i underlivet. hadde ikke vondt i ryggen. mest sannsynelig er dt pga stress så jeg må holde sofaen en.heldigvis har det roet seg en del,men har fremdeles en del plager med det.Skal på kontroll på sykehuset i morra så skal de sjekke om livmora er i ok stand.Den skal liksom vare noen mnd til... Anbefaler dere som sliter med det samme og kontakte legen deres i morra!!Ikke vendt for lenge..det gjorde jeg..jeg gikk med det i flere uker!!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 16. oktober 2007 #7 Skrevet 16. oktober 2007 Mine kynnere ble vondere og vondere for hvert barn jeg fikk, Da jeg skulle ha nr 3 fikk jeg mangen bomturer på føden pga kynnere som var så vonde at jeg trodde det var rier......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå