Gå til innhold

Stress:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stresset pga studiene og leste nå nylig en artikkel hvor det sto at når moren stresser og har stresshormon kortison(eller kortisol?) i kroppen, finnes det også i fostervann. Vil jo ikke at bebisen i magen opplever stress, men hva kan jeg gjøre. Prøvde å ta det med ro i dag. Ha en avslappende dag uten studier. Hvilte, leste blader og koste meg. Resultatet er at nå er jeg enda mer stresset og har dårlig samvittighet for at jeg ikke har jobbet med studiene. Problemet er at jeg heller ikke klarer å jobbe med de så mye, klarer rett og slett ikke konsentrere meg. Har et veldig vanskelig emne dette semesteret og føler at jeg ikke strekker til:( Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vet følelsen din! Jeg hører til inne på 1. tri og er ufattelig kvalm.. Klarer ikke å lese, klarer ikke forelesninger... Ingenting! I tillegg er jeg så bekymret for å miste, siden jeg har opplevd det tidligere.

Hadde vi vært i jobb, kunne vi fått sykemelding. Men studiene - de må gjennomføres uansett! Jaja, du må ha masse lykke til. Heldigvis er ikke studiene det viktigste i livene våres :) Jeg prøver å si det til meg selv, og heller glede meg over gode venner, den skjønne mannen min og den etterlengtede graviditeten :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...