Gå til innhold

Tok bilde av puppen min og sendte på mms til samboer´n...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i går så leste min 14 år gamle datter meldingene hans. Hun så jo dette og ble kjempesur! Hun er sur enda... Men mest på samboer´n da.

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi ungen en overhaling for å snoke på andres telefoner og ignorér deretter?

Skrevet

Strengt tatt har vel ikke 14 åringen noenting med de voksnes privatliv og telefoner? enig med ->>- :)

Skrevet

Hva i all verden har hun å være sur for? Til pass at hun får se slikt når hun ikke har vett å ligge unna andre sine ting.

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Hvorfor er hun sur? Hva har hun med det å gjøre egentlig?

Hadde ikke brydd meg om en fjortis er sint for snokingens utfall.

Skrevet

Ehhh... lar dere 14-åringen snoke på mobilene deres?? Enten så må dere si ifra til henne, eller så får dere vel bare godta at hun snoker på de. Men sur får hun nå bare være etter min mening.

Skrevet

Ja, min samboer lot henne få lov. Han hadde glemt at han hadde denne meldingen der. Her har vi som regel ikke noe å skjule for hverandre så dette har ikke vært noe problem før nå...

Skrevet

Da dropper du overhalingen og går for ignorering. Hva er hun sur for liksom - at du har pupper? At noen har sett dem? Be ungen ta seg ei pære.

Skrevet

Har ikke noe å skjule for hverandre her i huset heller, men det betyr ikke at ungene har noe på mobilene våre å gjøre for det. Om min mann tar mobilen min så gjør det meg ingenting, men det ligger jo gjerne ting der som er ment for han og ikke for småbarn.

Skrevet

Synes vel egentlig ikke at en på 14 år er "småbarn" lenger. Om 4 år er hun myndig. Og de har fått med seg litt av hvert fra bla tv. Der er det mye rart og det meste dreier seg om sex. Men det er mange fine svar her:) Tror jeg skal be henne om å ta seg ei pære :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...