Gå til innhold

Flere som ikke har vært utenfor døra i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en skikkelig sløv dag. Går enda i joggebuksa og har ikke pussa tennene. Kunn vært ute når jeg hendta posten...

Er litt ekkelt med sånne dager, men litt deilig også ;)

Problemet er bare at jeg kommer til å være helt propell når mannen kommer hjem, mens han er sikkert klar for å sløve da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener...selv har vi kun hatt en liten trilletur til butikken for å kjøpe babygrøt og bleier. Kjenner ikke så mange her, så det blir litt for ofte at jeg sitter hjemme. Noen ganger får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke tar med lillegutt ut....men men noen dager er bare annerledes. Håper at jeg kan ta bilen en tur alene når sambo kommer hjem....trenger tid for meg selv!!!

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt først: jo. Jeg har vært utafor døra.

Men enkelte dager er det faktisk ganske digg å bare slæbben hjemme. Gidder ikke ha dårlig samvittighet for det, for det er faktisk da jeg får lekt og dulla mest med knotten. Når jeg er på vift ligger han jo bare der i vogna og glaaaner. (Det er jo bra det da, men...). Det virker nesten mere tilfredsstillende for MEG at vi er ute på vift, for da går tida og han gjør ikke så mye ut av seg.

Så, alle dager er gudskjelov ikke like. Og innimellom er det lov å gå i kosebuksa selv når klokka er både 09 og 15;) Spør du meg da!

Skrevet

jeg har bare vært inne i dag. Deeeeeilig ass! Slippe masete damer i byn., blæ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...