Mammamia77 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Er det normalt å ha/ få brunlig utflod dersom man er gravid? Har hatt det i dag, ingenting brunt/rødt når jeg tørker meg - altså ikke mens. Har IKM på onsdag og har liksom ikke lyst å teste meg før da... Har også hatt mens-murringer i korsryggen den siste uken. takk
Babyønske �� Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Det er mulig det er spotting. For min sin del har ikke spotting vært positivt. Jeg spottet for første gang i sommer, faktisk i første pp. Jeg fikk mest trolig en ubalanse i hormonene. Jeg hadde også veldig ømme bryst, som jeg aldri hadde hatt før mensen, og hadde masse murring/stikking i magen. I veldig mange tilfeller skyldes spotting før mensen mangel på progesteron. Jeg har også hatt flere symptomer på dette. Forrige mnd ble jeg gravidt, fikk spotting som normalt, som stoppet den dagen jeg skulle hatt mensen, men begynte å blø 4 dager etter(tidlig SA). Jeg fikk mensen igjen nå i helgen, og nå spottet jeg bare en dag, mot minst 3 før. Så nå håper jeg bare ting begynner å rette seg. Men noen kan spotte som tegn på graviditet også, så kan like gjerne være det. Har du noen andre tegn da?
Mammamia77 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Har svært ømme bryst(både brysvorte og rundt sidene), murring på høyre siden + midt i magen, metallsmak i munnen, ilinger nedover låret + kribling i låret/leggen, aaaantydning til kvalme og murring i korsryggen (mens-murringer). Men disse "tegnene" kan jo også komme av andre ting, eksempelvis mens.
Babyønske �� Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Det er jo typiske graviditetstegn du har da. Men det høres også ut som meg da hormonene mine var på tur i sommer. Jeg hadde også sterk mistanke om at jeg var gravid. Mensen kom til og med 3 dager på overtid. Så tror ikke du kan gjøre annet enn å vente til onsdag.
Mammamia77 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Må nok vente ja... Mine antagelser går fra å være skråsikker på graviditet til å tenke at jeg innbiller meg ting/ løpske hormener :-) Takk for svar i allefall!!
zone05 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hva kan gjøres for det.? jeg Har også dette og lurer litt hva jeg skal gjøre videre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå