Trinemor7 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har akkurat fått brav fra NAV ang foreldrepenger, og hvor mye jeg får pr. uke. Men jeg skjønner ikke den delen med at arb.giver skal motta refusjon av min lønn, hva er dette for noe?
*1+1=2 små* Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 så vidt jeg har skjønt så får din arbeidsgiver tilbake pengene han "taper" på å ha deg i perm. Altså du får vanlig lønning, men arbeidsgiver får pengene tilbake fra nav. TROR jEG
Trinemor7 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Ok, høres jo logisk ut det da..Takk takk:)
straxmamma:) Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Men arb.giveren din må søke om det til NAV, ellers får han/hun ingenting:)
gla_mamma Skrevet 16. oktober 2007 #5 Skrevet 16. oktober 2007 Det fungerer slik at du må søke nav om foreldrepenger, så avtaler nav og din arb giver hvem som skal betale deg i perm.tiden. Dersom arbgiver utbetaler, får de alle pengene igjen av nav (dette er selve refusjonen) Arb giver trenger ikke å søke for det er det du som gjør på vegne av deg selv
Athina' Skrevet 16. oktober 2007 #6 Skrevet 16. oktober 2007 Skulle ønske min arb.giver hadde betalt foreldrepengene for da hadde jeg i allefall ikke tapt feriepengene *arhg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå