Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 på 8 mnd biter meg i puppen og når jeg hyler auuuu!!!! så skratt ler han!!!! urtrolig komisk!!
Koala *g07* Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe kjenner til den der på en måte. Nå ammer ikke jeg, men har fått biting i både lår og arm, og sier auu og han skratter
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 det samme her... Og jeg har lest et sted at man ikke skal heve stemmen eller si kraftig AU eller NEI. De syns det er kjempemorsomt å gjentar bitingen for å få reaksjonen din igjen. Det beste er å si svakt nei, sånn gjør man ikke, ta vekk puppen, og vente litt før man prøver igjne. Blir det biting på nytt, gjentar du et svakt nei,osv... De skal skjønne at sånnt tull, ender opp med ingen pupp:) Høres ut som barnet er voksent, men det skulle visst gjøres på den måten, e.l...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå