Nei! Ikke en til! Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har nettopp kommet hjem fra sykehuset med min nydelige lille datter. Fødselen ble igangsatt med piller (to stk) torsdag morgen, og frøkna ble født kl 01.45 natt til fredag, tre dager før termin, som er i dag. Det startet mildt og forsiktig med "snille" rier, før det tok helt av og ble veldig, veldig vondt i en ganske kort stund. Så kom en liten stjernekikker til verden. Hun veide 3446 gram og var 51 cm lang. Jordmor tok veldig godt vare på meg for å unngå en ny totalruptur, og det endte med bare et par pyntesting. Er utrolig glad for at jeg ikke valgte keisersnitt. Nå sitter jeg hjemme med kaffekopp og melkespreng og er veldig fornøyd med livet. Lykke til alle sammen!
petrus Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Så koselig å lese, ble litt rørt her jeg sitter på UL overtid med 3 dager og venter på å sitte som deg;) Gratulere så masse og kos dere...
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 åh, gratulerer så masse!! Nå må du kose deg i tiden som kommer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå