Gå til innhold

Noen som orker å se på mitt chart ? Litt forvirret her :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/18e37e

Er ganske ny på temping,og må si jeg er litt forvirret her ....

Når tempen steg på dag 14 så trodde jeg at jeg hadde hatt el ,men 4 dager seinere kom en dipp og ny stigning -og ut ifra dette krysset -ser det jo ut som jeg har hatt el på dag 18 da???

Er det noen som gidder å se på hva de syntes??? Hvis det er el på dag 18 så har jeg nok ikke truffet da ,men hvis det var på dag 14 -tror jeg vi har truffet bra .....

På forhånd takk for hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det kan hende at du har hatt EL på dag 13. Dippen på dag 18 kan være en festedipp, altså en spire som har festet seg:) Så det virker veldig lovende! Men man kan ha dipper uten å være gravid og.

Men siden du hadde EL-slim på dag 17 og 18, så kan det bety at du hadde EL på dag 18. Så det er ikke lett å si sikkert om du hadde EL på dag 13 eller 18.. Anbefaler deg å EL-teste i tillegg til å tempe, for da er det lettere å se når man har hatt EL:)

Lykke til! Håper dippen på dag 18 er en festedipp og ikke EL:)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to!!!

Jeg har pleid å el teste hver mnd og har hatt el på dag 14 i 6 pp og på dag 17 en gang ...

Denne gangen hadde jeg desverre ikke el test -men skal får tak i til neste pp.

Dette med el slim og sånnt vet jeg ikke helt for jeg har desverre ikke fulgt sånn nøye med -men tatt det sånn ca.hva jeg tror ,men skal prøve litt mer iherdig neste gang..

Er jo et godt hjelpemiddel dette -når man bare finner ut av det :-)

Nok en gang tusen takk og lykke til begge -håper spiren sitter snart for dere !

Skrevet

Tusen takk!:) Håper spiren sitter snart for deg og!:)

Hvis du ikke er helt sikker å om du hadde EL-slim kan du ta det bort på fertilityfriend, da kan det hende at den setter EL tidligere.

Hold oss oppdatert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...