Elastica Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 http://www.fertilityfriend.com/home/18e37e Er ganske ny på temping,og må si jeg er litt forvirret her .... Når tempen steg på dag 14 så trodde jeg at jeg hadde hatt el ,men 4 dager seinere kom en dipp og ny stigning -og ut ifra dette krysset -ser det jo ut som jeg har hatt el på dag 18 da??? Er det noen som gidder å se på hva de syntes??? Hvis det er el på dag 18 så har jeg nok ikke truffet da ,men hvis det var på dag 14 -tror jeg vi har truffet bra ..... På forhånd takk for hjelp :-)
Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Evt. kan det jo bety at du er gravid. Følte du at du hadde EL på dag 14 (livmortapp stilling, sekret etc)? sjekk ut denne linken der du kan lese mer om trifasisk tempkurve :-) http://www.pernille.info/trifasisk_kurve.htm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hei:) Det kan hende at du har hatt EL på dag 13. Dippen på dag 18 kan være en festedipp, altså en spire som har festet seg:) Så det virker veldig lovende! Men man kan ha dipper uten å være gravid og. Men siden du hadde EL-slim på dag 17 og 18, så kan det bety at du hadde EL på dag 18. Så det er ikke lett å si sikkert om du hadde EL på dag 13 eller 18.. Anbefaler deg å EL-teste i tillegg til å tempe, for da er det lettere å se når man har hatt EL:) Lykke til! Håper dippen på dag 18 er en festedipp og ikke EL:)
Elastica Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk for svar begge to!!! Jeg har pleid å el teste hver mnd og har hatt el på dag 14 i 6 pp og på dag 17 en gang ... Denne gangen hadde jeg desverre ikke el test -men skal får tak i til neste pp. Dette med el slim og sånnt vet jeg ikke helt for jeg har desverre ikke fulgt sånn nøye med -men tatt det sånn ca.hva jeg tror ,men skal prøve litt mer iherdig neste gang.. Er jo et godt hjelpemiddel dette -når man bare finner ut av det :-) Nok en gang tusen takk og lykke til begge -håper spiren sitter snart for dere !
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Tusen takk! Håper spiren sitter snart for deg og! Hvis du ikke er helt sikker å om du hadde EL-slim kan du ta det bort på fertilityfriend, da kan det hende at den setter EL tidligere. Hold oss oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå