Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hjelp!! Hva skal jeg tro?? Noen ganger sender han signaler som sier: Ja, kanskje jeg begynner å nærme meg babyklar, og noen ganger er det helt motsatt. Jeg mistenker at han begynner å litt nesten-klar etterhvert, men er redd for å si noe til meg, for at jeg da skal bli helt gal med el testing osv... For å være helt ærlig forstår jeg denne frykten godt! (Ler av meg selv nå...) Jeg har jo vært litt intens med baby ønsket mitt en stund nå... I det siste derimot, har jeg holdt helt munn (flinke meg! :-)) Derfor har jeg bestemt meg for å fortsette med det. Jeg bare sliter litt med å ikke spørre han om hva han tenker!! Jeg tror egentlig at jeg er litt glad, men tør ikke helt å stole på magefølelsen min som forteller meg at nå er det kanskje ikke såååå innmari lenge til vi kan lage baby... Jeg vil spørre han jeg vil spørre han, men jeg SKAL ikke!!! Jeg vil lage baby nå!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 hei ) må bare få si at jeg syntes du er kjempe flink som klarer å la være å mase... Jeg sitter hele tiden å prøver å holde det inni meg, men klarer det ikke... Det plopper nesten bare ut... Hver dag.. Irriterende.. du er flink )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå