Brunetta =) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er 15 fullgåtte uker og alle kommenterer at jeg har så stor mage og det har jeg ja. Hva syntes dere. Gå på profilen min og se.... Avventer spent på tilbakemeldinger.
2 små orkaner Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Den er stor ja:-) Jeg har termin ca 1 uke før deg, men magen min er ikke en gang så stor som din var i uke 11:-( Ja ja, den kommer vel nok:-)
mia engel&fia frøken Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 så gøy, fin den da. skikkelig mage
hagenisse Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg trodde først at det var de bildene der du har rød truse som var nå. Herregud tenkte jeg, det går vel ikke an:) Men så så jeg at det var et annet svangerskap. Så da ble ikke magebildene fra dette svangerskapet så enorme. Heheh:) Den var jo ganske så stor til å være bare 15 uker, men du har jo hatt noen der til å vide ut tidligere:) Synes du var fiiiin jeg!
~Mita~ Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Ja det var en stor og fin mage du har ) Min er omtrent like stor som din var i uke 14 nå, og jeg er 20+3 =o) Men dette er derimot min første da, så det skulle jo bare mangle at din blir fortere stor siden dette er din femte.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Du er større enn meg og jeg er i uke 27-28 =) FIIIIN ER DU =) =) =)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Den var stor ja! Men det er jo ditt 4'dje, så da blir man jo fortere stor Lykke til!
Tonje,kristine Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, du hadde fått fin stor mage:)
lilletupp & spira Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Så fin mage du har fått da : ) Den var stor ja, men nå er det jo nr 4 du er på vei med. Kan jeg spørre når du begynte å få mage ?? Vistes det tidlig eller kom den bare sånn plutselig ??? Er er på vei med nr 2, men er bare 12 uker på vei, har stor mage på kveldene, men ellers så vises det ikke så mye ennå. Gleder meg til å få gravid mage igjen jeg også : ) Masse lykke til : )
myrias Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Jøss, den hadde vokst ganske mye siden jeg så mage bildene dine inne på 1. trimester. Er det virkelig bare en der inne? Blir spennende på ultralyd å se om det kan være flere enn en der inne. Jeg venter også min nr. 4, og merker jo at magen vokser fortere denne gangen, også pga. at jeg fikk tvillinger sist.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Den var voldsom stor. Er der bare en der inne? Er 16 uker på vei med nr 3 jeg og har ikke nær så stor mage som deg.
Brunetta =) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. oktober 2007 De har sjekket om det er to der inne ca 4 ganger. He he he. De mener det er derfor jeg blør litt også og på grunn av at morkaka ligger litt foran men ikke helt. Jeg begynte og få mage i uke 8 og har bare vokst og vokst. Jeg har jo blitt stor alle gangene og får store barn og. 3740 gr, 4610 gr og4300gr.
Galskapens overhode Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Vi er omtrent like stor.. Men jeg er 20 fullgåtte uker..
Mamma med spire Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 Så fin mage!! Har ingenting enda jeg å jeg er 19+3, men så er det her min første da.. Misunner deg litt og håper jeg å får mage snart:)
Kystrøya Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 Du hadde da ikke SÅ stor mage mange som spør meg og om jeg skal ha tvillinger pga de synes jeg har så stor mage, men jeg har litt kropp ifra før så Jeg er bare stolt av magen min jeg, uansett hva andre sier. Det skal bare du og være
VerdensLykkeligste Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 jeg synes magen din var stor og flott!!! jeg er 17 uker i morgen. begynner så vidt å se en liten mage. dette er min første!!
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 16. oktober 2007 #18 Skrevet 16. oktober 2007 Jøss,for en stor og fin mage:-) Jeg er i min 17 uke og venter nr 5,har mage jeg og,men inbiller meg at det er lausfett fra mitt forrige svangerskap,hehe:-) Når fødte du sist?
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 16. oktober 2007 #19 Skrevet 16. oktober 2007 Jøss, her snakker vi om mage, altså Den var skikkelig stor og fin :-) Jeg er 15 fullgåtte uker på fredag, og jeg syntes selv at jeg hadde stor mage jeg, men skjønner at jeg ikke skal snakke så mye om det nå hehe..dette er min første da, og begynte å få mage allerede på rundt 8-9 uker, slekter nok på min mor der for hun fikk også mage tidlig og ble kjempestor, men så er hun bare 1,50 også- jeg har litt mer høyde å gå på.. Men du har jo hatt noen som har romma ut plassen litt før denne knærten da..ble du veldig stor med de forrige også? Må vel bli tungt??
lotta72 har fått Anders Skrevet 16. oktober 2007 #20 Skrevet 16. oktober 2007 Din heldigris! Jeg venter nr 4 og er 26 uker. Har mindre mage enn deg. Folk spør hele tiden om barnet er virkelig så stort som det skal ettersom jeg er så liten. Det er litt ekkelt, og jeg blir bekymret.
Brunetta =) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har alltif fått stor mage og det ser du på bilde av meg med nr på profilen min. Han var 4610 gr. Det er kjempe tungt og gå sånn, så bekkenet mitt krangler litt. Har stor livmor fra før av. Hjerte formet nesten.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #23 Skrevet 16. oktober 2007 Sååå fin mage;) eg trodde eg var stooooor,og du skal ha tre uker etter meg. men du e no større ja:)hehe...eg venter nr 2 da! vi blir større jo flere man har fått har eg hørt,men har du vert på ul? eg ville trodd det var to;) jaja...lykke til! nyt magen det gjør eg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå