zone05 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Vi prøver blir gravide, 18/9 hadde jeg mensen og fikk posetivt eggløsnings test 29/9 og 30/9. neg 1.10- når er best og ha sex når det var slik.? et par dager før evt forventet mensen har jeg brunlig spotting. Det var det denne gangen også begynning spotting mandag 8.10 og mensen kom i dag 15.10 med spotting i en uke før. Noen som kan forklare meg dette. Har dysleksi så ikke se på mine feil er dere snill. Takk for alle svar.
Babyønske �� Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Først vil jeg anbefale deg å gå inn på Bli Gravid-forumet, der er det masse spørsmål av denne typen. Når du hadde positiv test 29 og 30 sept hadde du trolig eggløsning den 1, eller mellom den 30. og 1. (Det er faktisk det samme som meg, men jeg fikk mensen på lørdag.) Ang sex, så skulle det holde med sex til og med søndag, men ikke sikkert det var for sent mandag heller. Du skriver ikke når dere hadde, så da blir det litt vanskelig å vurdere sammen med deg. Vi hadde natt til søndag og mandag kveld, det ble jo ikke klaff, men skyldes helt sikkert andre ting enn at det ikke var riktig tidspunkt Spotting før mensen betyr ofte mangel på progesteron (sikkert ikke alltid), som er nødvendig for at et egg skal kunne feste seg i livmoren og at et svangerskap skal forløpe normalt. Andre tegn på det er f eks ømme bryster Håper du ble noe klokere av dette. Lykke til med videre prøving :-)
zone05 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 TAKK for svar. joda vi hadde sex både før og etter el. gikk ikke denne ganger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå