Gå til innhold

Er det noen som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor jeg får kjøpt sånne små barnemøbler i tre? Minstemann fikk penger i bursdagsgave,og tenkte å kjøpe dette til rommet hans. Vet jeg har sett det før,men husker ikke hvor....

Bord og 2 små stoler.... vet de har på Ikea..de mammutmøblene i plast...men har mere lyst på tre,enten i hvitt eller blått.

Noen som vet? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har trehvite også på IKEA, helt greie. Blir ekstra fine hvis du gidder å male dem selv :-)

Skrevet

de har små tremøbler på ikea, men jeg kjøpte det der til dritgreigutten da han var liten , og de ble fort så altfor altfor små og knøvlete. Det finnes ikke en fin mann med skjegg som kan lage til deg et sted da?

Skrevet

Åååå...du tenker på julenissen?? Han er ganske fin og har skjegg ;)

Heheh...neida...jeg får kikke litt rundt,og vips dukker det opp..vet nemlig jeg har sett det et sted,de var malt. Tror kanskje det var pytt&panne eller noe :))

Skrevet

De har både malte og umalte på ikea. Blandt annet noen i rødt og gult med noe dyrehoder i stol/benkeryggen.

Ellers har de malte barnemøbler på alt fra biltema til ja, jeg vet ikke hva, hehe.

Skrevet

Jeg mener å ha sett det på jysk også

Skrevet

Jeg var på Ski storsenter i kveld og sto og tittet på akkurat det:-) I lekebutikken! Så velassorterte lekebutikker bør ha det:-)

Skrevet

Takk for tips!!

Da skal jeg gå innom Toys"R"us, for de åpner stor butikk på det nye storsenteret i Sandvika på onsdag :))

Har ikke de,svinger jeg innom Ikea...og så skal jeg titte på Jysk om det enda ikke er i boks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...