Plutseliten :) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Etter en deilig helg sammen med gode venner i Mandal. Skravling,god mat og masse frisk luft.De har så mye fint i barneklær der nede,og fikk kjøpt inn vårtøy til minstemann Han fikk bursdagsgaven sin..garage med biler og var helt i 100. Datteren i huset,er 4 år og passet godt på "beibien" Bilturen gikk greit,men 70 mil er langt og slitsomt for liten og stor. Jeg tutet i Arendal, Attpåklatten og tutet ved Mc Donalds i Grimstad Karomamma Idag har vi vært på 1 års kontroll og fått maaange vaksiner Dumme helsesøsterdamen! Legen var kjempefornøyd,alt er som det skal...han vokser, utvikler seg og er et sosialt og fornøyd lite sjarmtroll. Storesøster er skikkelig lei seg,på lørdag mistet hun diamantringen hun fikk av meg i konfirmasjonsgave.....har ringt buss-selskap,t-bane og ørten andre steder men den er søkk vekk Håper dere alle har hatt en fin helg!! Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 ååååååååååååå da er hun trist av tusen grunner..... så grusomt for henne! uff - åååå den følelsen der altså - den er helt vill. oi oi oi.... jeg har den i kroppen for tiden og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nemlig! stakkars jenta di - jeg vet nesten hvordan hun har det. Ellers er det toppen at du har hatt ei fin helg ;-)))
Plutseliten :) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hmmm...du kjenner den følelsen du og ja.Hun ringte meg lørdag kveld og fortalte det gråtende.Vi fikk så vondt av henne alle sammen,for de fleste har vel en sånn historie.Og det er vondt,trist og leit. Hun var skikkelig preget av det da vi kom hjem igår...og vil bruke penger hun fikk til konfirmasjonen til å kjøpe ny,men som hun sa"det blir ikke det samme mamma,for det er jo ikke den jeg fikk av deg" Hun hadde tatt den av og lagt den i lommen for å smøre hendene sine...var på vei til noen venner,glemte det og da hun skulle hente den fram da hun kom hjem var den vekk. Synes jeg ser den desperasjonen,og vrenging av lommer og ja som du sier...den følelsen er helt vill. Hun sa,om vi bare hadde satt navn og tlf nr inni Stakkar....hun hadde nesten ikke sovet natt til i går,har ringt de hun var hos,tenkt,ergret seg,grått og har så dårlig samvittighet. Og så hun som er så forsiktig med tingene sine...har aldri mistet noe,ikke en vott eller sokk har blitt borte.Er utrolig flink til å ta vare på tingene sine...Og nå er det bare dette med ringen hun tenker på Og jeg....er selvfølgelig ikke sint,sur,lei meg eller skuffet. Det hjelper ikkeno,hun har det vondt nok som hun har det..... Ringer forsikringsselskapet i morgen....kanskje vi er heldige og får den dekket. Har du også mistet noe du er glad i nå ?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Welcome home again!! Og tøft at du tutet da:-)) Kjempetrist for storesøster....får håpe den kan dukke opp igjen.... Jeg mistet også en fin ring en gang og det var ikke gøy....hadde fått den i gave og tok den av meg på fergen da jeg skulle vaske hendene.....oppdaget det først når jeg kom hjem og ringte og styra, men ringen var borte. Synes det er utrolig kjipt av de som finner noe sånt å ikke melde det til politet evt det stedet der de finner det....men alle er dessverre ikke like ærlige.
Karomamma Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Huff, stakkars storesøster!! Det der har jeg også gjort, mistet gullringen fra mormor og morfor like etter konfirmasjon. Jeg var helt knust og fant den aldri igjen... Håper den kommer til rette!! Takk for at dere tutet, he he! Det er i enden av den lange sletta etter McDonalds
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå