Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg lurte på om det er farlig å bruke viberator så sent i svangerskapet.hadde termin i går.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 hehe...aner virkelig ikke...kanskje babyen kan få hodeverk?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 det er ikke farlig det eneste som er at det kan sette i gang fødselen...men de gjør jo ingenting for din del:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 ...høres faktisk lettere ut enn samleie akkurat nå..er i uke 40, og orker ikke sex, men er klar for å bli feridg...så kanskje dette er løsningen?
Mor til en stor og en liten Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Fant dette på "snart mamma" : Her er svar fra Jordmor Siri: -Man kan helt fint bruke vibrator på klitoris. Den kan ikke forstyrre hjerterytmen, men stimulering av mormunnen kan starte fødselen, og det er ikke alltid så lurt hvis det er lenge til termin. Så derfor er vibrator innvendig, mer enn ytterst i skjedeåpningen ikke å anbefale. -------------------------------------------------------------------------------- http://www.snartmamma.com/plassen/archive/index.php/t-71493.html
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Trodde noe av poenget med sex for å sette i gang fødselen var et stoff som finnes i sæd jeg, men mulig jeg misforsto deg? :-)
Mor til en stor og en liten Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Det vil jeg tro :-) Siden vibreringen kan starte fødselen anbefales det ikke før man er fødeklar, tolker jeg det som, så hiv deg i sengehalmen med vibratoren din, du :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Du får si ifra om det funket da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå