silje 29 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 er det noen som har noen tips om fine godnattsanger jeg kan laste ned?? kommer ikke på en eneste en
petrus Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Vi synger fast hver kveld "Kjære gud jeg har det godt" til min sønn på 2 år og det skal jeg også gjøre med nr.2... Å så må vi synge noen til da, men det er litt forskjellig alt etter hva sønnen min vil... Men det er ikke nattasanger da... - So ro lite barn nå skal barnet sove (vet ikke om den heter det da) - Jeg folder mine hender små - Sov dukke lise (kansje mest til jente da) - Ingen er så trygg i fare Noen forslag ble det, men søk på nattasanger på nettet så dukker det nok opp noen...
Ezmeralda Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 -Når trollmor har lagt sine 11 små troll -Hvem kan segle foruten vind? -...alle mus i alle land ligger nå og sover... :-)
Flying Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Her fikk jeg en del tips:) http://barne.koordinatoren.com/
litlegullet Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Vet ikke hva denne heter,men du har kanskje hørt den. Den sang mamma for meg. og jeg til tantebarna mine. og synger til den lille i magen. Og gleder meg til å synge den når babyen kommer ut. Nå må Iselin sova for det e natti nå Nå må Iselin sova' For det e natti nå. Mamma komme seinare det gjør pappa og Nå må Iselin sova for det e natti nå. Natti lille vennen natti Iselin Natti lille vennen natti Iselin Forresten noen som vet hva denne heter?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Mine yndlingssanger er: Lykkeliten Sov godnatt lille skatt Fola fola blakken Blåmann Blåmann Sov dukkelise (men siden jeg får gutt synger jeg Sov lille Ulvar :-) )
silje 29 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2007 takk for fine svar, nå har jeg samlet inn noen flere sanger
Skurvelurven Skrevet 16. oktober 2007 #8 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg elsker "kvelden lister seg på tå"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå