Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Idag er dagen kommet. Fra i dag av skal vi laere lille tutta vaar at hun maa ligge i sin egen seng Hun er 2 mndr imorgen, saa vi foeler det er paa tide naa Blir saa trangt om plassen i senga vaar. Har proevd litt aa legge henne i sin egen seng, men gitt opp ganske raskt tidligere.. har nok mye med at vi begge har vert troette, og har gaatt halvhjertet inn i forsoeket... Naa har vi begge planlagt at DENNE uken, skal vi gjoere det! Begge har god tid, pappaen begynner i ny jobb neste uke.. saa da har vi jo muligheten til aa kvile paa dagen =D Men det jeg lurer paa da.. hvordan gaar jeg frem for aa gjoere dette.. ? Har proevd aa legge henne i senga foer men hun vaakner etter maks 30 min hvis vi er heldige... Sprinkelsenga er noksaa stor da, saa kan jo vaere det, at det er saa aapent.. ? Tidligere kvilte hun paa dagtid i vogga si.. men der har hun begynnt aa vaakne igjen nesten med engang vi har lagt henne... og hun maa sove foer vi legger henne i den.. Saa naa har det blitt vogna hun har sovet i paa dag og kveldstid. og vaar seng paa natta. Men vi maa trille vogna for at hun skal sovne =( og stappe inn tutten UTALLIGE ganger:P Hvordan har dere gaatt frem for aa faa babyen til aa sove i sin egen seng?? Noen gode tips eller raad?? Noe vi IKKE boer gjoere? Har faatt et nytt saueskinn av svigermor, som jeg har lagt i senga naa.. haaper det skal hjelpe litt ogsaa.. takker for ALLE raad og tips :D
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Småen syntes også at sprinkelsenga var for stor. Det som hjalp her var å begrense plassen med et teppe på den ene side av kroppen og over hodet. På dagtid har jeg noen ganger lagt han i senga i våken tilstand og lekt litt med han og snakket om hva som er i rommet. Dette for å gjøre han fortrolig med rommet og senga. Etter hvert gikk jeg ut et par sekunder og gikk inn igjen. Slik ble han vant å ligge der alene... Håper du fikk litt hjelp. Lykke til med tilvenninga :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå