Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 skal magen seriøst bli så hard etter orgasme??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 heh.. okei den var så hard som murstein, så bare--jaha... åsså ble det litt rar form på magen, å nå er babyen så aktiv som han aldri har vært før, så begynte nesten å føle meg unormal, itillegg til at jeg ble litt svimmel
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, jeg får også det så ikke vær redd. Er jo bare livmoren som har "trent" litt:D
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 okei, takk for svar! har lest den skulle bli hard, men hadde aldri i verden innbilt meg noe så hardt. så begynte bare å lure hehe..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 nå ble magen sånn skikkelig hard igjen, uten forbindelse med orgasme/sex.. bare reiste meg opp for å ordne litt på kjøkkenet, så ble jeg murstein i magen igjen.. merkelig..
TussiLussi Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Får også knallhard livmor etter sex, men det er helt normalt. Skal dog gå over innen en halv til en time Får det også når jeg går trapper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå