Gå til innhold

utyflling av nav papirer!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har termin 27 desember, går nå sykmeldt å mottar sykepenger fra nav...burde jeg snart søke om permisjon? har jeg dårlig tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 7.des og har enda ikke fått gjort det. Selv om det selvfølgelig er godt å få det unna før fødselen, så har du mulighet også noen uker etterpå. Dette står veldig greit forklart inne på NAV sine sider.

Skrevet

Hei hei:-) Jeg sendt inn mine papirer til NAV og fått svar om at behandlingstiden tar maks 2 mnd...så da må man levere papirene ca 2 mnd før termin...

 

Skrevet

litt ulik praksis rundt omkring. Fikk beskjed om at ca 3-4 uker før holdt, og at de helst ikke ville ha noen papirer før etter uke 30. Ble litt sein med mine - leverte dem idag, går ut i permisjon 12.nov

Skrevet

Det stemmer ikke at du må levere 2 mnd før terminen. Viser til nav sine sider.

Skrevet

Har forstått det slik at det ikke er noen frist, men hvis du vil være sikker på å få pengene dine fra nav den første mnd du er i permisjon kan det lønne seg å ikke somle for mye (dersom du får penger direkte fra nav og ikke arb.giver)... du får selvsagt pengene uansett, men hvis behandlingstiden er lang kan det bli litt forsinket... iflg min jordmor sa de at det var "greit" å søke fra uke 26...

Skrevet

jeg skal ha ks i uke 47 en gang og jeg har ikke sendt papirene ennå skal innom nav i løpet av uka når jeg har fått datoen på ks :)

 

Skrevet

jeg fikk beskjed at jeg senest skulle sende papirene 4 uker før termin, det var ikke noe hast før det, dette var NAV i Fredrikstad.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...