Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 ..er det andre som mot slutten av svangerskapet nå opplever ekstrem økning i halsbrann? Føler jeg drikker av denne Gaviscon-flaska støtt... Ps. Fra gammelt av sies det at mye halsbrann = mye hår på babyens hode ved fødsel....hehe. Noen som har erfart dette, eller bare tull? (sikkert...)
Mamzen Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Har blitt mindre halsbrann på meg de siste ukene, men det kommer fortsatt ofte! Spis mandler Hjelper noe,, Ellers har mine unger hatt veldig mye hår på hodet og jeg har vært mye plaget med halsbrann:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Morsomt....det med håret! (hva er liksom linken der...hehe) Mandler, det skal jeg også prøve, er jo godt også!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er bare i uke 32 ennå, men de siste dagene har halsbrannen økt kraftig.. Spesielt på nettene, sliter med å sove, skikkelig plagsomt.. menmen, sånn er det bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå