Gå til innhold

Hvilken bilstol anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjhøpt besafe izi sleep men mange vil nok kanskje ikke kjøpe den fordi den er litt tyngre enn de andre...men jeg gleder meg til å ta den i bruk..fint hvis babyen sovner i bilen å du for eksempel skal bort eller noe så legger du bare ned ryggen å babyen kan fortsette å sove..man skal jo helst ikke vekke babyer hvis de sover...

Skrevet

Maxi Cosi Cabriofix med isofix base er best i test og veier lite!!

Så vi har kjøpt det til tulla vår. Det kan du også feste på enkelte barnevogner. 1599,- for setet og 1599,- for base.

Ellers så har jeg hørt at Akta Graco sitt også er kjempebra!:)

Skrevet

Hvis det var den som ble best i test hos forbrukerrådet har jeg og kjøpt den (var en Maxi Cosi med isofix base ihvertfall). Passet med prisen og.

Skrevet

Besafe Izi sleep =) Den har jeg kjøpt =)

Skrevet

her har vi kjøpr akta graco s med base og trillevogn som vi kan klikke sete ned i;) kan vel egentlig ikke anbefale den enda, i og med at lillegutt ikke er født enda... så har ikke fått testet det selv, men vi kjøpte det jo fordi vi bare hadde hørt positive ting av andre;)

Skrevet

be safe izi sleep :)

Skrevet

maxicosi cabriofix...hatt maxicosi til alle mine unger jeg..knallfornøyd..acta graco sin er da så bratt i ryggen for et spedbarn syns jeg..liker ikke tanken på at de sitter såppas mye når de er så små

Skrevet

Har kjøpt Maxicosi med base men betalte 1499,- for stolen og 1399,- for basen :-)

Kjøpte den siden den var best i test

Skrevet

Vi har også bestilt den, men må man ha base? Er det tryggere?

Skrevet

sikkert ikke så mye tryggere,men mer lettvindt kanskje..jeg har aldri hatt base da..syns d går finfint uten,og synes ikke den lille ekstra comforten er verdt alle de kronene:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...