Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Skal nemlig ut å handle til den lille i dag!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har kjhøpt besafe izi sleep men mange vil nok kanskje ikke kjøpe den fordi den er litt tyngre enn de andre...men jeg gleder meg til å ta den i bruk..fint hvis babyen sovner i bilen å du for eksempel skal bort eller noe så legger du bare ned ryggen å babyen kan fortsette å sove..man skal jo helst ikke vekke babyer hvis de sover...
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Maxi Cosi Cabriofix med isofix base er best i test og veier lite!! Så vi har kjøpt det til tulla vår. Det kan du også feste på enkelte barnevogner. 1599,- for setet og 1599,- for base. Ellers så har jeg hørt at Akta Graco sitt også er kjempebra!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Hvis det var den som ble best i test hos forbrukerrådet har jeg og kjøpt den (var en Maxi Cosi med isofix base ihvertfall). Passet med prisen og.
MissBenz Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Besafe Izi sleep =) Den har jeg kjøpt =)
eirin20 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 her har vi kjøpr akta graco s med base og trillevogn som vi kan klikke sete ned i;) kan vel egentlig ikke anbefale den enda, i og med at lillegutt ikke er født enda... så har ikke fått testet det selv, men vi kjøpte det jo fordi vi bare hadde hørt positive ting av andre;)
prøvekluten+3små Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 maxicosi cabriofix...hatt maxicosi til alle mine unger jeg..knallfornøyd..acta graco sin er da så bratt i ryggen for et spedbarn syns jeg..liker ikke tanken på at de sitter såppas mye når de er så små
Rosalie Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Har kjøpt Maxicosi med base men betalte 1499,- for stolen og 1399,- for basen :-) Kjøpte den siden den var best i test
vips&lillegutt+1SA-prøver Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Vi har også bestilt den, men må man ha base? Er det tryggere?
prøvekluten+3små Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 sikkert ikke så mye tryggere,men mer lettvindt kanskje..jeg har aldri hatt base da..syns d går finfint uten,og synes ikke den lille ekstra comforten er verdt alle de kronene:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå