Gå til innhold

Hvilken bilstol har dere kjöpt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal leie på helsestasjonen. Den første stolen har man ikke så lenge uansett... de har vel en maxi cosi stol til meg...

Skrevet

kjøpt akta graco logic, kjempe stol;) men kjøpt med base da for å gjøre livet tusen ganger lettere. . .;)

Skrevet

Vi har kjøpt maxicosi sin bilstol og kjenner mange andre som også har denne som er kjempefornøyd... har du barnas hus i nærhetenså selges den til fast lavpris 999,- base osv kjøpes utenom

Skrevet

Recaro Young profi pluss=)

Gjest 5 andre
Skrevet

Har kjøpt acta graco logico s med base. Kjempefint sete. Synes det virker tryggest med 5 punkts-sele.

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Maxi Cosi Cabriofix

Skrevet

Ingen som har erfaringer med emmaljunga sine bilseter da? :) Er så nysjerrige på dem jeg da...

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga sin bilstol! Eller det vil si, bestilt Emmaljunga sin bilstol.. Så null erfaring så langt. Men er foreløpig fornøyd med valget og gleder meg til å ta det i bruk! :-) Spesielt godt liker jeg det med muligheten for justering av sitteposisjon etterhvert som babyen vokser og at det kommer base forhåpentligvis i begynnelsen av 2008. At det kan monteres både med isofix og vanlig belte er jo også en fordel. Foruten dette er det jo supert at det kan koples på Emmaljunga vognene!! (Det var det avgjørende for oss).

Men hadde jo vært kjekt å hørt fra noen som faktisk har prøvt ut dette setet!! :-)

Skrevet

Har player sin, den kan legges helt flatt til barnet er sterk nok til å sitte

Skrevet

Acta graco logico med base her.. Kjempe flott sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...