Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Kyllingboller? 1 pk kyllingkjøttdeig 1 paprika i små biter 1 stor løk i små biter 2 hvitløksbåter 1 ss timian 1 egg 2 ss havregryn 1/2 dl melk litt salt og pepper Bland, lag boller og nammenam:) (ris er godt til)
Tante_Sofie Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Vi bruker det til Wok, pizza, spagetti og "kjøttdeig" :-))
vekt85 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Kyllingkjøttboller hørtes godt ut Sweet Amber, takk for spennende oppskrift! men siden vi hadde kyllingkjøttboller(kjøpt) i helgen så blir det noe annet idag. Men skal ta vare på oppskriften så jeg kan lage kyllingbollene selv en annen gang! Takk for gode forslag Tante_Sofie, har litt lyst å lage pizza.. eller kanskje lasanje.. Tar ennå imot forslag, en time til jeg skal begynne me middagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå