Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Vi venter barn i november. Vi skal ikke ha hans barn i jula. Vi skal ikke reise til min familie som vi pleier når vi ikke har barna. Jeg ønsker å reise på hotell med oss og fellesbarna, for å stresse minst mulig og slippe hus og mat, og besøk i stor stil. Bare nyte livet og gjerne plaske i et badebasseng. Vi gjør aldri sånne ting når vi har hans barn, det blir for dyrt. Våre blir jo så små at vi slipper å betale noe ekstra. Frykter negative reaksjoner, og påstander om forskjellsbehandling. Men det er jo ikke så mye for barna vi gjør dette, men mest for oss, for meg. Barna får jo begrenset utbytte av dette, de er henholdsvis 1,5 år og 1,5 mnd. Hadde vi reist med stebarna skulle de nok ha forventet julegaver i tillegg, de skipper jo vi om vi reiser på noe sånt. HAdde bare vært så fint å kun hatt minimalt å tenke på, kun hatt minimalt å ordne. Synspunkter?
DolphinGirl Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg synes det hørtes veldig deilig ut :-) Det blir ikke forskjellsbehandling heller mener nå jeg. Barna får jo feire sammen med moren sin, og det kan godt hende det er det de helst vil. Hvis mannen din er enig, er det ihvertfall ikke noe problem! Jeg ville absolutt ha likt å gjøre det på denne måten og jeg synes vi må slutte å være redd for at alt mulig blir forskjellsbehandling, det vil bare gjøre oss utslitte. Det må da gå an å gjøre noe sammen som familie mens ungene hans er hos moren? Jeg synes virkelig dere skal dra å slappe av og ha det kjempefint!!! )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #3 Skrevet 16. oktober 2007 Føyer meg bare på her! Dra på hotell med fellesbarna, kos dere MAX! De er jo uansett så små, at de har jo ingen "utbytte" av det, annet enn avslappede og fornøyde foreldre:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2007 #4 Skrevet 16. oktober 2007 Det høres ut som en optimal jul! Gjør det! Det er klart at det er mer praktisk å reise avgårde når man er færre, både økonomisk og mindre å holde styr på. Kanskje kan faren gjøre noe med særkullsbarna sine en annen gang? Slik tenker vi å løse eventuelle påstander om forskjellsbehandling. Slik får også alle barna litt mer kvalitetstid. Det trenger ikke være alle alltid samtidig! Grusomt slitsomt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå