ceso Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 sukk... jeg har et barn fra gammel forhold da jeg gikk inn i et nytt og har nå fått et barn til. mine nye svigerforeldre er det flotteste og varmeste menneskene du noen gang kan forestille deg og jeg er nesten like glad i de som jeg er i mine egne foreldre. De er fantasiske mot mitt eldste barn på 4,5 år og behandler ikke henne annerledes enn sitt "eget". men det som skjedde nå var kun med min svigermor da... sukk... rødmer bare av å tenke på det... svigermor hadde passet jentene for meg mens jeg var ute noen ærender og da jeg kom tilbake og etter masse deilig mat skulle vi da reise hjem. svigermor bøyer seg ned til datteren min og spør om det er mulig å få en aldri så liten hadekos, hvorav min håpefulle sier høyt og tydelig og med en aldri så liten skvett medynk i stemmen at "det skulle du gjerne fått lisbeth, men du skjønner det jeg er så redd for at jeg skal bli smittet av de strekene du har i ansiktet ditt"... *rødme skamfull* heldigvis er svigermor full av humor og syns det var fantastisk festlig, så hun tilogmed har laget en vits ut av det...
mor til 2 gutter Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 hehe.. det er det som er så godt med barn, de sier rett ut det de tenker!! finnes ikke noe mer sjamerende synest jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå