Gå til innhold

hvordan er det med kjærestelivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter dere fikk barn? får dere tid til å være kjærester? blir det mye sofakos? sitte i armkroken? sex? osv.

vi fikk barn for 3 mnd siden, og etter det har mannen min begynt å sove i et annet rom den uka han jobber dagvakter, den uka han jobber kvelden sover han noen ganger i senga vår, men han jobber ofte til langt ut på natta. føler at det blir litt lite nærhet og sånn...

skjønner at det er vanlig siden lillegutt krever endel. mn når blir dette bedre? eller blir det bedre?

Er det flere som savner nærheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm hva er kjæresteliv??:) hehe

savner nærhet jeg,men mannen min er ikke av den typen mer sier han:(

Skrevet

vi har det kjempe fint,koser mye og snakker sammen..sex har vi ikke så ofte lenger,fordi vi begge er slitne..

mitt råd er bruk kveldene for det den er verdt..når barna/barnet sover ...det har redda oss ..:)

Skrevet

bare det at lillegutt her sover ikke så lenge, vi må vugge og holde på... og når han endelig sover så er jo vi utslitt og orker ikke noe! jaja, det er vel sånn det er å være småbarnsforeldre... hehe!

Skrevet

det blir nok bedre,trøst deg med det :))

Skrevet

Kjæreste liv.... hva er det?? Nei da... Vi har nå to barn og den siste kom for 5 uker siden så vi har ikke akkurat kommet inn i kjæreste tilværelsen igjen.

Men det kommer seg etter hvert.

Kan du ikke prøve å lage en kose kveld da?? overrask han. Eller bare det å gå en liten tur med baby sovene i vogn kan være deilig.

Han føler seg sikkert bare litt utenfor du og babyen har et veldig tett bånd nå de først mnd. Prøv å se det litt fra hans sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...