Gå til innhold

trenger hjelp nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

snakket nettopp med en bekjent av meg. kjenner meg skuffet over henne med tanke rundt hva som har og kunne ha skjedd.

Historien:

Lørdagskveld fikk veninna mi tlf fra eksmannen sin. han spurte henne om hun hadde anledning til å kjøre han hjem etter en tur på byen. veninna mi hadde sagt at det kunne hun ikke pga hun hadde tatt seg et glass vin tidligere på kvelden,men han kunne gjerne overnatte der hvis han ville. takket nei til overnatting. senere denne kvelden fikk hun så en tlf til fra han,der han ba henne om å komme dit han bodde pga han var nødt til og komme seg hjem. hun hadde blitt bekymret og kjørt hjem til han. ca.3 mil. (bygd) når hun kom ut til han viste det seg at han hadde fyllekjørt og kollidert i en stor stein. han vet ikke selv hva som hadde skjedd. hun parkerte bilen sin et stykke unna der han hadde kollidert,for så og påta seg skylden for dette. kun for at ikke eksen skulle miste lappen og jobben sin. så nå har de ordnet opp med politiet og forsikringen og de har trodd på deres forklaring.

MEN.. hva ville dere gjort i en slik situasjon? hva kommer evt til og skje neste gang han fyllekjører.. kjenner meg rimelig forbannet over oppførselen deres.. har mest lyst til og ringe til politiet og fortelle hva som egentlig har skjedd. det kunne gått skikkelig ille. med både han og andre mennesker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok holdt kjeft, men hadde fortalt både han og venninnen at skjer det igjen så dekker iKKE jeg over for dem.

Skrevet

Venninnen din er helt idiot som gjør dette, det hadde jeg gitt klart uttrykk for overfor henne! Ellers hadde jeg nok ikke tystet på de, men om han hadde forsøkt seg på slik utnyttelse av henne igjen hadde jeg helt klart gjort noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...