Gå til innhold

er det noen her som har tenkt på og bli gravide snart?


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

jeg fikk en gutt i mars i år 20 mars nå venter jeg en til i feruar gikk litt fort men ser faktisk ganske posetivt på det for da kan de jo leke sammen.

noen flere som er gravide eller har tenkt og bli det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, den var kjapp ja, men gratulerer så mye!!!

Vi har snakket om det og har vel funnet ut at vi venter til sommeren igjen før vi begynner å prøve. Da blir det ca to år mellom de. Om vi da er så heldige å få det til, er jo ingen selvfølge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker vi også venter til sommeren/høsten før vi prøver på en liten lillebror eller lillesøster :-)

 

Men, Gratulerer så mye!! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så mye med graviditeten! :) blir nok sikkert travelt, men koselig med en liten til i hus. :)

jeg skal ikke ha flere med det samme. vil gjøre meg helt ferdig med utdannelsen min først, og så skal vi jo bygge oss hus osv... ;)

av og til har jeg veldig lyst på en liten til, men så plutselig finner jeg ut at jeg ikke vil ha flere barn... hehe! har jo to nå da, men hvem vet..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei og Atter NEIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen flere på meg på leeeeeeeeeeenge!!!!!!!! To tette var ikke noe for meg... :s Så jeg har mer enn nok med mine to. Spør igjen om 4 år... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...