Gå til innhold

Dere stempeleksperter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bruker dere både vannfast og ikke vannfast stempelpute(er), må de renses etter hver gangs bruk?

prøvde en ny stempelpute fra Panduro i dag, virket som det var veldig mye farge i den slik at stempelet fløt noe fryktelig ut, er det vanlig med helt nye?

Noe jeg kan gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen stempelekspert, men jeg bruker kun vannfast stempelpute og vannmerke-stempelpute. Jeg renser de etter hver gang. Bruker stempelrens og rub it scrub it-matte. Har aldri opplevd at det blir så mye farge på at stempelet flyter utover, så skal ikke være sånn med helt nye altså.

Skrevet

jeg bruker stempelpute fra memories. Liker de best, og de er vannfast. Lurer på om du kan ta med et kjøkkenpapir og trekke opp litt av stempelputa for å få litt mindre "vann" i det? evt. reklamer på de, for jeg tror ikke at det skal være slik nei :(

Skrevet

Bruker begge deler.. Er mest glad i Arcivald Ink som vannfast.

Opplever sjelden at de " blør". Eneste blekket som jeg har opplevd det med er Distress, men den er generelt veldig våt.

Skrevet

takk for svar for prøve å se litt etter hvert hvordan det går. hvis ikke får jeg sende de en maile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...