Gå til innhold

Noen middagstips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke helt bestemme meg for middagen i dag..

Noen med gode forslag? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spaghetti & kjøttdeig (bland kjøttdeigen med rømme & ketchup)

Hjemmelaget pizza

Tandori gryte

Skrevet

seibiff med løk, gulrot og potet, og rømme:)

Skrevet

Her i huset blir det medisterkaker i brunsaus, poteter og grønnsaker:)

Nam!!

Skrevet

Vi slår litt på stortromma i dag. Syns sambo fortjener en god middag etter helgas innsats med oppussing. Så det blir biff, fløtegratinerte poteter og grønnsaker. nam nam

Skrevet

I dag skal jeg lage hjemmelagde kjøttkaker (av karbonadedeig), med kålstuing og poteter, for det er en av favorittene til samboer'n og det er moro og overraske litt innimellom. Bortsett fra det har jeg kunnet spise risgrøt hver dag gjennom svskapet. Vet ikke hvorfor men har lyst på det hele tiden.

Taco er jo også utrolig godt, selv om det kanskje egentlig ikke er mandagsmat, he-he.

Skrevet

Fikk utrolig lyst på hjemmelaget pizza.... Men vi får se om den må vente til helga, siste uka før lønningsdag gjør at man helst burde spise ut av d som er i frysern og i skapet og der er det ingen kjøttdeig eller skinke eller noe som kan brukes..... pizza med potetmos og fiskepinner frister nok ikke SÅ mye.....

Kanskje det blir kjedelig ertesuppe i dag :(

Skrevet

Her blir det hvit saus med fiskepudding og reker i skjell. Fikk så innmari lyst på det, lenge siden sist.

Skrevet

svinesteik, poteter, gulerøtter og surkål med en god saus til blir det her i gården...

ellers kan du jo lage f.eks:

-pannekaker med suppe til

-lasagne med salat og loff

-lapskaus

-fylt fisk, poteter og grønnsaker

-kjøttkaker i saus, poteter og grønnsaker

-kylling, ris og salat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...